Pierwszy raz z dresslink.com - dostawa.

18:52:00


Witajcie!
W piętek odebrałam tak długo wyczekiwaną przeze mnie przesyłkę z Chin, a dokładniej ze sklepu internetowego dresslink.com . Czekałam miesiąc, przez ten miesiąc bardzo nie mogłam się jej doczekać żeby sprawdzić jakoś wybranych przeze mnie rzeczy - bo nie ukrywajmy, że większości osób, rzeczy z Chin kojarzą się z tandetą. 
Koszula i torebka, którą wybrałam pozytywnie mnie zaskoczyły. Po otwarciu przesyłki nie zaleciał żaden 'smrodek' jak z typowych chińskich marketów, tylko zapachniało 'świeżymi' rzeczami. Co prawda koszulę zamawiałam w ptaki a nie w kropki, ale na szczęście ta mi się spodoba równie jak tamta :) Torebka i mgiełka wyglądają identycznie jak na zdjęciach sklepu. Obie rzeczy są solidnie wykonane. 


Z wielką przyjemnością nosiłam koszulę przez cały dzień, ponieważ jest bardzo wygodna i nie gniecie się jak niektóre bluzki z szyfonu. Torebeczka przyda się na jakieś skromniejsze wyjścia :) Prezentuje się genialnie.

Naprawdę do tej pory nie mogę wyjść z podziwu! Nie myślałam, że będę tak pozytywnie zaskoczona jakością i wykonaniem rzeczy z dresslink.com . Na stronie sklepu jest mnóstwo pięknych rzeczy za grosze, myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie :)

Buziaki :*

OCZYWIŚCIE BARDZO WAS PROSZĘ O KLIKANIE W LINKI ORAZ BANNER ! :) 





















KOSZULA - klik
TOREBKA - klik
SPODNIE - no name
BUTY - klik
BRANSOLETKA - klik  
BROSZKA - TXM

 

***

Bardzo proszę o klikanie w linki pod zdjęciami (Was nic to nie kosztuje, a mi ogromnie pomaga, bloggerki, które współpracują z dresslink.com wiedzą jak ważne są kliknięcia w linki ubrań :) ) : 

^                ^
|                  |
( kliknij w link)

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Super rzeczy :) I pewnie że pomogę i kliknę w linki , każdemu trzeba pomagać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam we wszystko z przyjemnością, dziękuję za kliknięcia u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślczna torebka i bluzeczka też, ps. ładnie wychodzisz na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz!
    Torebka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane pozdrawiam
    Poklikasz u mnie będę wdzięczna
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się torebka ;) Poklikałam
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również poklikałam. Chcę zamówić parę rzeczy z tego sklepu, ale boję się, że przyjdzie mi coś fajnego. Pozdrawiam BlackLine <3

    http://blacklinemake-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com