194 Remarkable beige

18:11:00

 Hej!
Tym razem pokażę Wam lakier o wykończeniu piaskowym. Osobiście nie lubię zbytnio takiej faktury lakierów do paznokci, ale ten mi się spodobał, a to wszystko dzięki jego stonowanemu kolorowi, który jest bardzo elegancki i pasuje do większości okazji.

194 Remarkable beige od Sensique, nakłada się bezproblemowo, schnie w dosyć szybkim tempie, nie rozlewa się na skórki, nie barwi płytki paznokcia, zmywa się nawet dobrze, bez żadnych problemów. Na pazurkach kolor produktu jest nieco ciemniejszy niż w buteleczce, ale to nie przeszkadza w żaden sposób.


Buziaki :*





Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.


 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Kolorek cudny, jednak chyba się nie przekonam do takich drobinek ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo podobny lakier z Marizy, ale nie ma piaskowego wykończenia, podobają mi się takie drobinki

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com