Blue ocean with Fireworks.

14:02:00

Hej :) 
Dzisiaj mam dla Was połączenie dwóch lakierów od Sensique z serii Art. Jeden to żelkowy, różowy brokaciak, drugi to niebieski kremowy z cieniutkim pędzelkiem. 


Brokatowy uwielbiam! świetnie wygląda w połączeniu z innym lakierem. Łatwo się rozprowadza, schnie szybko, problem jest przy zmywaniu, ale to norma dla tego typu lakierów.
Niebieski jest przeznaczony do zdobienia paznokci, urozmaicania mani, ja jednak użyłam go na całe paznokcie i to nawet przy użyciu tego cienkiego pędzla jaki posiada. Fajnie się rozprowadza po paznokciu, schnie szybko, łatwo się zmywa.












Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.

 

***

Bardzo proszę o klikanie w linki pod zdjęciami (Was nic to nie kosztuje, a mi ogromnie pomaga, bloggerki, które współpracują z dresslink.com wiedzą jak ważne są kliknięcia w linki  :) ) : 



You Might Also Like

19 komentarze

  1. Mam fireworks i jest ok. Niebieski na pazurkach wyszedł jak granat...sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, długie paznokcie ;) Kolory wyglądają świetnie !

    http://kosmetykipanikamili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog zaobserwowany z ogromną przyjemnością :)

      Usuń
  3. Granat prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. granatowy jest prześliczny, a połączenie tych koloróków też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zdobienie :) linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ich lakiery, mam tego mieniącego się pięknisia i jestem z niego bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne lakiery :) bardzo ładnie prezentują się na paznokciach

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com