BORN PRETTY STORE | Nail Accessary - naklejki wodne.

19:13:00


Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was post z wielką porcją zdjęć, jest to bowiem wpis zbiorowy- czyli wszystkie zdobienia przy pomocy naklejek wodnych z całego seta od sklepu BORN PRETTY STORE.
Ustaliłyśmy z Panią Daisy, że w poście umieszczę tylko 5 najlepszych zdobień przy pomocy tychże naklejek, ale wszystkie ogromnie mi się spodobały, więc postanowiłam zamieścić 10 stylizacji. Są one wykonane na moich i mojej mamy pazurkach. 


Naklejki otrzymujemy w secie, w którym znajduje się ich aż 10 sztuk, noszą one nazwy od BP-11 do BP20, znajdziecie je TUTAJ na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Cena regularna to 9.99$, ale BPS często ma promocje, więc można je 'dorwać' za grosze, jak i również skorzystać z mojego kodu, który daje Wam 10% zniżki na produkty w regularnej cenie.

Na kartach znajduje się mnóstwo różnych wzorków, więc każdy na pewno coś dla siebie wybierze. Na początku w ogóle nie wiedziałam jak się za nie zabrać, myślałam, że nakłada się je ja tatuaż- czyli przyklejamy do pomalowanego pazurka, zwilżamy wodą i po chwili zdejmujemy papierek i gotowe. Myliłam się- bo oczywiście nie obejrzałam w internecie żadnego filmiku instruktażowego(mądra ja), robiąc to tak jak myślałam, odbił mi się wzór, ale strasznie blady :O Więc pomyślałam " Ola, coś jest nie tak, idź poszukać w internecie filmiku, może będzie gdzieś jak to się robi." I na stronie sklepu znalazłam takowy film. A więc naklejki z papierkiem wkładamy do wody i po kilku sekundach wyciągamy, odklejamy naklejkę od papierka i naklejamy na paznokieć. :) Ucieszyłam się, ze mi się udało :) 

Uważam, że takowe naklejki są świetną alternatywą do zdobienia paznokci dla osób, które nie lubią bawić się z pędzelkami i farbkami akrylowymi. Dzięki naklejkom możemy mieć bardzo efektowny manicure, który będzie podziwiała niejedna osoba :)

Buziaki :*

















































Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu FKSQ10, daje Wam 10% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. Jeżeli chcecie zobaczyć również inne produkty do zdobień, to zapraszam TUTAJ- nail art .



 

***

Bardzo proszę o klikanie w linki pod zdjęciami (Was nic to nie kosztuje, a mi ogromnie pomaga, bloggerki, które współpracują z dresslink.com wiedzą jak ważne są kliknięcia w linki ubrań :) ) : 

^                ^
|                  |
( kliknij w link)

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Piękne zdobienia :) Naklejki zawsze świetnie odmieniają tradycyjny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię naklejki wodne, często ich używam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetnie je zrobiłas! *-*
    Niestety moje paznokcie się nie nadają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj nie mów tak :) Na pewno się nadają :)

      Usuń
  4. Jeju.. genialne są . Narazie mam zrobione sztuczne, jak tylko moje się zregenerują z chęcia wypróbuje. Te dmuchawce... Cudo ! ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt! Bardzo mi się podoba. Sama lubię eksperymentować z pazurkami!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj moje pazury też już wiele przeszły :) Niedługą będę na nich próbować żele :)

      Usuń
  6. Ciekawe wzorki! Świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com