BORN PRETTY STORE | Stamp & Scraper

19:20:00


 Hej! :)

Tym razem mam dla Was recenzję stempla oraz zdrapki od BORN PRETTY STORE. Jak się sprawdzały? O Tym przekonacie się za chwilę :)
W opakowaniu znajduje się stempel oraz zdrapka, które są dostępne TUTAJ na stronie sklepu BORN PRETTY STORE. Regularna cena zestawu to 3,99$, ale BPS często ma promocje, więc można kupić zestaw tajniej, jak i również skorzystać z mojego kodu, który daje Wam 10% zniżki na produkty w regularnej cenie.

Zestaw jest zapakowany w zwykły, plastikowe woreczek. Stempel jest jednostronny, gumka jest dosyć twarda, ale aż takich wielkich trudności w odbijaniu wzorków nie stwarza (niestety nie mam odpowiedniego lakieru do stemplowania, dlatego wzorek jest niewyraźny). Zdrapka natomiast jest świetna, a przynajmniej w moim mniemaniu- nie robi mi żadnych rysek na płytkach;) Ogólnie jestem zadowolona z tego zestawu :) 








Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu FKSQ10, daje Wam 10% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. Jeżeli chcecie zobaczyć również inne produkty do zdobień, to zapraszam TUTAJ- nail art.

 

***

Bardzo proszę o klikanie w linki pod zdjęciami (Was nic to nie kosztuje, a mi ogromnie pomaga, bloggerki, które współpracują z dresslink.com wiedzą jak ważne są kliknięcia w linki ubrań :) ) : 

^                ^
|                  |
( kliknij w link)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. stempelek wygląda porządnie, miałam nieciekawą przygodę z jednym takim produktem, ale ten chętnie bym przetestowała :)
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten stempel i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie dostałam taki mega wielki stempel z bps i ma twardą gumę , jeszcze nie próbowałam, ale chyba tylko do naklejek będzie się nadawał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o który chodzi ;) Zaraz po tym jak widziałam zdjęcia na BPS to pomyślałam, ze nada się właśnie tylko do tego ..

      Usuń
  4. O świetna zdrapka!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com