BORN PRETTY STORE | Stamping Nail Art *PLATE* Collection - BP-L008

17:48:00


 Witajcie!

 Mam dla Was cudowną płytkę od BPS. Jak tylko miałam możliwość wyboru produktów do testów, od razu padło na tę genialną płytkę.Zapraszam do dalszej części...




Płytka nosi numer BP-L008, znajdziecie ją TUTAJ na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Jej cena regularna to 5.99$, ale BPS często ma na płytki promocje, więc można ją 'dorwać' za grosze, jak i również skorzystać z mojego kodu, który daje Wam 10% zniżki na produkty w regularnej cenie.


Płytka jest zapakowana w piękne "etui" ozdobione cudownymi wzorami. Zabezpieczona była tradycyjnie niebieską folią.
Na płytce znajduje się 21 wzorków, z czego 14 jest na całe pazurki a 7 jest mniejszych. Jeżeli chodzi o samą płytkę, to nie mam żadnych zastrzeżeń. Wzorki są dosyć głęboko wyryte, więc nie ma żadnych problemów przy nabieraniu ich na stempel. Na pewno wzorki z tej płytki będą często gościły na moich  pazurkach :) Bardzo polubiłam tę płytkę :)













 Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu FKSQ10, daje Wam 10% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. Jeżeli chcecie zobaczyć również inne produkty do zdobień, to zapraszam TUTAJ- nail art .

 

***

Bardzo proszę o klikanie w linki pod zdjęciami (Was nic to nie kosztuje, a mi ogromnie pomaga, bloggerki, które współpracują z dresslink.com wiedzą jak ważne są kliknięcia w linki ubrań :) ) : 

^                ^
|                  |
( kliknij w link)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Mam tą płytkę i bardzo lubię jej wzorki :) Bardzo ładne mani wykonałaś :) Kliki ponownie oddane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I dziękuję za kliknięcia :)

      Usuń
  2. Cześć oglądam i oglądam Twoje cuda i sa świetne. Również widzę że bawisz sie stemplami więc może pomożesz?
    Gdyż mam zestaw do tej ,,zabawy,, ale niestety nici z zabawy bo wzorki nie chcą sie odbijać i nie wiem w czym jest problem bądź co robię nie tak?
    Pzdr. Kaśka.;*

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com