CHOiES.com | Wishlist

21:12:00


Witajcie!
Wiem, ostatnio pisałam, że przez pewien czas będą pojawiały się wpisy z lakierami do paznokci MS, ale ten post będzie ich przełamaniem.
Po samym tytule postu możecie się domyślić, że chodzi o możliwość nawiązania współpracy z dobrze Wam znanym sklepem internetowym CHOiES.COM . Przedstawię Wam zatem listę rzeczy, które mi się najbardziej spodobały z całego asortymentu. Tym samym proszę o klikanie w linki w celu sprawdzenia ceny, pomożecie mi tym. Kiedy już zostaniecie przeniesieni na stronę sklepu, proszę pozostańcie na niej około minuty aby Wasze wejście zostało zaliczone. Podajcie mi w komentarzu cenę choćby jednej rzeczy abym wiedziała, że zrobiliście dla mnie tenże mały gest :)
Z góry pięknie dziękuję! I pozdrawiam :)









 


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Sukienka nr.2 piękna :)
    294.51 zł

    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://kosmetykipanikamili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta parka za 51,29$, chyba w tym roku zacznę wreszcie na taką polować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wyklikane :D, genialne rzeczy, szczególnie przypadły mi do gustu: spódniczka z wysokim stanem ($16.90), spódnica maxi (obłędna!!) i ten szary wełniany płaszczyk <3
    Z ogromną przyjemnością dołączam do obserwujących :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ! :) Lecę do Ciebie :)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com