I' m yours

19:56:00


Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was topper od Sensique, który jest na rynku już od lutego ( takie mam zaległości blogowe ). Jest to kolejny uroczy lakier wykończeniowy, który na pewno przypadł/ przypadnie do gustu niejednej Pani.
Baza tego toppera jest bezbarwna, a w niej zatopione są fioletowe serduszka, plastry miodu oraz różnej wielkości brokat. Oczywiście z nakładaniem nie ma problemów, schnie również szybko, problem jest przy zmywaniu, ale to norma przy tego typu lakierach.


Buziaki :*






Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię. 

 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Jeju jaki cudny! też szalenie kocham lakiery do paznokci :D Mam ich już chyba ze 100 :P Może to marny wynik, ale mimo wszystko :P Z ogromną przyjemnością zaobserwuję :)
    Zapraszam do mnie :D slowasazapomnieniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam chyba coś około 300 ;) Nie, to nie jest marny wynik, 100 sztuk to już ładna kolekcja :)

      Usuń
  2. Śliczny jest! Nie wiem czemu nie noszę tego typu topów na paznokciach - bardzo podobają mi się u kogoś, natomiast u mnie na paznokciach jakoś tracą mi cały urok :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tez Sensique ;) Fajny jest , ale ja zmywając tego typu lakiery nigdy nie mogę oderwać tych dużych heksów z paznokci, kiedyś to nawet nożem skrobałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne! świetne zdjęcia
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że bardzo ciekawy ! :) Z chęcią bym poużywała! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam awersje do Sensique. Każdy lakier jaki od nich miałam bardzo się ciągnał i nie chciał schnąć .

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam opinii na temat samego lakieru, bo nie stosowałam, ale kolor czy tam wzór ma super :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com