LADY QUEEN | Nail Decoration

14:06:00

Witam ponownie :)
Wiem ostatnio się rozpędziłam z ilością postów, ale mam takie zaległości, że muszę nadrobić, ale i mam też wenę aby tworzyć :) Tym razem pokażę Wam cekiny do zdobienia paznokci, które wybrałam w ramach współpracy z Lady Queen
A więc tak, produkt dostępny jest TUTAJ, w cenie 4.86$. Mamy możliwość wyboru wariantu koloru, są 4 propozycje, ja osobiście wybrałam opcję #66, ponieważ najbardziej przypadła mi do gustu. Cekiny otrzymujemy w małym słoiczku, ale jest ich w nim tak dużo, ze starczy na długi czas :) 

Przy ich pomocy możemy stworzyć delikatny, ale i bardzo elegancki manicure. Ozdoby nakładałam bez problemu, wtopione w lakier i pokryte topem, świetnie się trzymają. 

Buziole :* 












 Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu KXLC15, daje Wam 15% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu Lady Queen . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. 


 

***

Bardzo proszę o klikanie w linki pod zdjęciami (Was nic to nie kosztuje, a mi ogromnie pomaga, bloggerki, które współpracują z dresslink.com wiedzą jak ważne są kliknięcia w linki ubrań :) ) : 

^                ^
|                  |
( kliknij w link)

You Might Also Like

17 komentarze

  1. A co to za fale przy obłączku, mmmm? :)
    Piękny kolor lakieru, taka malinka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi takie cekiny szybko uciekają z paznokci...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wole diamenciki :D takie ozodoby tez mam w kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, diamenciki cudnie wyglądają na pazurkach :)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie to wygląda :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Simple design but very pretty nails

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie to u Ciebie wygląda, chociaż u siebie nie lubię ozdóbek ale kolor lakieru przepiękny :) zostaję na dłużej, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście lakier ma piękny kolorek :)

      Usuń
  7. Ja lubię takie cekinki, ale potem zawsze ciężko mi je zmyć zmywaczem :) masz piękne paznokcie. A co do dresslink to ta torebeczka bardzo mi się podoba i w dodatku ta niska cena :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no trzeba trochę się namęczyć przy ich zmywaniu jeżeli za mocno przylgną do pazurków :) Dziękuję :) Oj tak, cena jest bardzo nicka i opłaca się w torebeczkę zaopatrzyć :) Zaraz lecę do Ciebie :)

      Usuń
  8. Mnie osobiście bardzo podobają się takie cekinki. Idealnie pasują do bordowych paznokci. :)
    Zapraszam do mnie,będzie mi bardzo miło jeśli poklikasz w linki w postach. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/pudrowy-roz.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :)
      Jasne, zaraz lecę poklikać :)

      Usuń
  9. Nigdy takich ozdób nie używałam, nawet nie wiem czy umiałabym je nałożyć

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com