My Secret 247 COTTON CANDY

19:24:00

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was lakier firmy My Secret, który otrzymałam już jakiś czas temu ale dopiero teraz trafia na bloga. Uprzedzam, że przez najbliższy czas będą pojawiały się wyłącznie posty z lakierami MS, które zostały wypuszczone do drogerii ponad miesiąc temu. Lakierów jest 8, pojawi się 7 postów, ponieważ 2 lakiery ujęłam w jednym. 
Mam nadzieję, że nie znudzi Was fakt pojawiania się postów paznokciowych ? :) Liczę, iż nadal chętnie będziecie zaglądać do mnie. 

Jeszcze się pochwalę, że dzisiaj odebrałam swoje dwa świeże zamówienia, na które czekałam dwa tygodnie :) Zamówiłam kilka fajnych ( moim zdaniem ) rzeczy, za punkty z BPS. Niedługo pojawią się posty, w których zrecenzuję zamówione dobroci. A teraz przejdźmy do dzisiejszego celebryty.


Lakier 247 COTTON CANDY, znajduje się w sześciennej buteleczce o pojemności 10ml, czyli sporo. Produkty do paznokci marki MS zawsze znajdują się w takich opakowaniach, jest to ich znak rozpoznawczy. 


Produkt świetnie kryje, wystarczą dwie cienkie warstwy i otrzymamy świetny efekt. Nie smużył przy malowaniu i fajnie współgrał z moimi pazurkami. Schnięcie jest okej, zaliczam do średnich. Przy zmywaniu nie pojawiały się żadne kłopoty, nie zabarwił skórek. Jedynym defektem w tym produkcie jest pędzelek, który jest troszkę "rozwichrzony", ale większych problemów nie sprawił. 










Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.

 

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Piękny kolor i bardzo ładnie wygląda na Twoich pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek! A ten kwiatek jest po prostu genialny :)

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne pazurki, bardzo podoba mi się takie połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolor :)
    w wolnej chwili zapraszamy do nas :) http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, mam bardzo podobny z eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor i piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. buteleczka przypominająca troszkę lakiery z wibo; krycie i kolor piękny z tego co widać na zdjęciach :) chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudny kolorek:) a ten dmuchawiec-bajeczny :) ogólnie bardzo Ci zazdroszczę pazurków ;)
    zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeej, nie ma czego zazdrościć :) Ale dziękuję :)

      Usuń
  9. Mam ten kolorek i uwielbiam! :) Zostaję u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolorek :) a jak z wytrzymałością lakieru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm nosiłam go prawie tydzień, ale zmyłam tylko dlatego, że chciałam zmiany na swoich pazurkach :) Trzymał się bez żadnych odprysków :)

      Usuń
  11. Mam kilka lakierów w takim kolorze i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com