my Secret | HOT COLORS

11:52:00

Hej!
Ostatnio miałam zamiar robić osobne posty o każdym z lakierów od My Secret. Po dłuższym zastanowieniu, stwierdziłam, że nie ma to sensu, ponieważ każdy z nich sprawdził mi się tak samo i pisać to samo w każdym kolejnym wpisie byłoby totalnie głupie. Bo po co się powtarzać :) A więc ostatnie 6 lakierów z całej serii ujęłam w jednym poście. Od razu uprzedzam, iż jest w nim ogrom zdjęć! 

Jeżeli uważacie, że nie wytrwacie do końca wpisu, to go zamknijcie i przejdźcie do jakiegoś innego, starszego ale jeżeli chcecie się przekonać jak lakiery wyglądają na pazurkach i jesteście ich ciekawi, to zostańcie :)

251 COBALT BLUE

Lakier jest w moim ulubionym kobaltowym odcieniu! Uwielbiam taki, ponieważ wygląda bardzo elegancko.
Produkt mamy zamknięty w sześciennej buteleczce o pojemności 10ml. Pędzelek jest płaski i nie za szeroki, dzięki czemu możemy dokładnie pomalować paznokcie. Do idealnego pokrycia potrzebowałam trzech cienkich warstw, ponieważ jest on dosyć lejący, rzadki- akurat taki egzemplarz mi się trafił. Schnie szybko, pięknie prezentuje się na paznokciach, nie zabarwił mi płytki ani skórek, przy zmywaniu nie sprawiał kłopotów.










244 LEMON

Lakier w buteleczce- jak dla mnie, nie prezentował się zbyt ładnie, ale po nałożeniu go na paznokcie i dobraniu odpowiednich dekoracji, wyglądał świetnie.
Produkt mamy zamknięty w sześciennej buteleczce o pojemności 10ml. Pędzelek jest płaski i nie za szeroki, dzięki czemu możemy dokładnie pomalować paznokcie.
Do pełnego krycia wystarczyły mi dwie cienkie warstwy. Szybko schnie, nie smuży, ładnie się prezentuje, nie barwi i nie sprawia kłopotów przy zmywaniu.







248 FUCHSIA

Produkt mamy zamknięty w sześciennej buteleczce o pojemności 10ml. Pędzelek jest płaski i nie za szeroki, dzięki czemu możemy dokładnie pomalować paznokcie.
Ten kolorek za to cudownie wygląda w opakowaniu, ale nie koniecznie na moich paznokciach ;) Mamie się spodobał, więc na pewno ona będzie często z niego korzystała ;) 
Lakier nie smużył podczas aplikacji, szybko schnie, ładnie się błyszczy, nie barwi, nie ma problemów przy zmywaniu.









250 AQUA SHOCK

Kolejny "mój" kolor! Uwielbiam różnego rodzaju niebieskości.Bardzo się zaprzyjaźniłam z tym odcieniem.
Produkt mamy zamknięty w sześciennej buteleczce o pojemności 10ml. Pędzelek jest płaski i nie za szeroki, dzięki czemu możemy dokładnie pomalować paznokcie.
Świetnie zaczął kryć już przy pierwszej warstwie! Nie smuży, idealnie wygląda na paznokciach, szybko schnie, ładnie się błyszczy, zmywa się bez problemów.











245 LIME & 246 JUNGLE

Dwa ostatnie lakiery mamy w odcieniach zieleni, której zbytnio nie lubię, ale całe szczęście, że Mamcia uwielbia takie kolory i będzie używać te cudaski ;)
Produkt mamy zamknięty w sześciennej buteleczce o pojemności 10ml. Pędzelek jest płaski i nie za szeroki, dzięki czemu możemy dokładnie pomalować paznokcie.
Nie miałam z nimi problemów przy nakładaniu, oba świetnie pokryły płytkę przy dwóch cienkich warstwach, żaden z nich nie smużył, szybko wyschły i o dziwo, jak dla takich odcieni, nie zabarwiły mi ani płytki ani skórek wokół niej.






Czy któryś z kolorków przypadł Wam do gustu ? 

Przypominam o poście, w którym jest mowa o możliwości współpracy i bardzo są mi potrzebne Wasze kliknięcia w linki! Pomożecie?

Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.

 

***

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Jakie pomysłowe zdobienia, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej się nie skuszę na te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba najbardziej moją uwagę przykuł pierwszy lakier ma taki piękny głęboki odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne kolorki mają te lakiery<3

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com