Ocean Blue | MY SECRET

01:26:00


Witam wszystkich ! :)
Dzisiaj mam kolejny post paznokciowy, a w zasadzie lakierowy ;) Zapowiadałam, że będzie ich 7, jeden po drugim, więc trzeba w końcu się za to zabrać!
A więc dzisiejszym bohaterem będzie przepiękny błękit od My Secret.

Produkt-jak wszystkie lakiery MS, mieści się w sześciennej buteleczce o pojemności 10ml. Jest to średnia pojemność tegoś kosmetyku, bowiem pojawiają się też większe. Pędzelek jest płaski, oczywiście w poprzednim lakierowym poście już wspominałam, że jest on nieco "rozwichrzony", ale zupełnie nie przeszkadzało mi to w malowaniu pazurków.



Lakier jest mocno napigmentowany. Świetnie kryje. Nie smuży na płytce paznokcia, szybko schnie, pięknie się błyszczy. Długo się trzyma. Przy zmywaniu nie ma problemów, może jednak delikatnie odbarwiać skórki i pazurki. Ogólnie jestem zadowolona z produktu, tym bardziej, że jest on zaserwowany w moim ulubionym kolorku :)







Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.



 

***
Przypominam również, że mam możliwość podjęcia współpracy ze sklepem CHOiES.com . W związku z tym byłabym wdzięczna gdybyście poklikali w linki w tymże poście :
Z góry dziękuję ! :)

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Przepięknie zdobisz paznokcie :)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ?
    Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      W linki oczywiście poklikałam :)

      Usuń
  2. świetny kolor lakieru i piękne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny jest ten kolorek ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie "mój" kolor, piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, rewelacja i bardzo estetycznie wszystko zrobione:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem dosłownie zachwycona tym zdobieniem, jest idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne zdobienie! te kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pazurki wyglądają świetnie:) kolorystycznie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com