Propozycje stylizacji

00:54:00

Witajcie!
Dzisiaj nie będę się dużo rozpisywała, po prostu przez ten upał dzisiejszy wszystkie konkretne słowa wyparowały z mej głowy.
 Chciałam się dzisiaj trochę opalić bo przez ostatnie dwa miesiące nie miałam dostępu  do promieni słonecznych przez pracę, ale nawet to dzisiejsze ( a w zasadzie już wczorajsze ) słońce nawet mnie nie chciało "brać", więc nawet długo nie wygrzewałam się, gdyż nie było sensu . Nie wiem w sumie dlaczego nie mogłam złapać ani odrobiny opalenizny, nigdy nie miałam z tym problemu ...


No dobra, przejdźmy do rzeczy. Przygotowałam dla Was cztery propozycje stylizacji letnich. Przyznam się, że robiłam to pierwszy raz i zrozumiem jeżeli coś się nie spodoba. Wspominajcie o tym w komentarzach :) 

A jeżeli chcecie znać ceny rzeczy, to klikajcie w linki, które przeniosą Was do szczegółowych informacji o danej rzeczy. 





BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA ZA TO JEŻELI POMOŻECIE W KLIKNIĘCIACH :) 


 

***

Bardzo proszę o klikanie w linki pod zdjęciami (Was nic to nie kosztuje, a mi ogromnie pomaga, bloggerki, które współpracują z dresslink.com wiedzą jak ważne są kliknięcia w linki ubrań :) ) 

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Swietna jest stylizacja z kombinezonem i balerinami. Buty sa genialne a po blizszym przyjrzeniu sie oczarowaly mnie totalnie. Oczywiscie ze klikam w linki a jakzeby inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo mi się spodobały :) Dziękuję pięknie ! :)

      Usuń
  2. torebka z frędzlami bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 stylizacja jest prześwietna <3
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja w dalszym ciągu zachwycam się Twoimi idealnymi ustami i brwiami :)
    co do stylizacji - najbardziej podoba mi się numer 3 - prosto ale z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam, a ta stylizacja z balerinkami w kwiaty jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacje! Poklikałam, jeśli możesz, to poklikaj też u mnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Już poklikałam :)

      Usuń
  8. Torebka z frędzlami jest świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia najbardziej mi się spodobała- poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się pierwsza propozycja ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com