SALLY HANSEN : Hard as wraps.

18:03:00

Witajcie.


Tym razem mam dla Was coś od Sally Hansen. Jest to akrylowy utwardzacz do paznokci. Kupiłam go z ciekawości na jakiejś drogeryjnej wyprzedaży za 9.99 zł. Zaciekawił mnie ze względu na opis producenta. Opis był bardzo obiecujący ... ale rzeczywistość już niestety nie. 


Preparat nakładamy na czysty paznokieć. Możemy go stosować samego jako zwykłą ochronę, ale też pod lakier jako jego bazę. Zadaniem tego utwardzacza- jak jego nazwa wskazuje, jest utwardzanie płytki paznokcia. Nie wiem jak innym się sprawuje sprawował, ale u mnie nie sprawdził się w ogóle. Paznokcie po po palowaniu preparatem w ogóle nie były utwardzone, w żadnym stopniu, po nałożeniu na niego lakieru cała powierzchnia wyglądała obiecująco, była wygładzona, ale po dwóch dniach odpryski lakieru robiły się nieziemskie! Gdybym miała go zakupić ponownie, nie zrobiłabym tego !








 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Nigdy o nim nie słyszałam, może został już wycofany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może, bo jak kupowałam to był na wyprzedaży ;)

      Usuń
  2. Nie znam go ale może to i lepiej skoro jest słaby :/
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z tej firmy Top Coat i również mi się nie sprawdził :/. Lakier następnego dnia po jego nałożeniu odpada płatami ;_;
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com