The particle of my daily life. | Cząstka mojej codzienności.

20:37:00

Hej wszystkim !
Dzisiejszy post to totalny spontan. Nie planowałam go, ale stwierdziłam, że coś wyskrobię na klawiaturze dla Was :) 
Ostatnio mam brak sił na wszystko. Oczywiście oprócz prowadzenia bloga :) Ponieważ jest on moją odskocznią od szarej rzeczywistości i mogę się zrelaksować podczas tworzenia na nim. Zdaję sobie sprawę z tego, iż nie jestem jakąś super "pisarką" tekstów, ale piszę je szczerze i zrozumiale dla wszystkich. 


Pisać lubiłam od zawsze w zasadzie, moje wypracowania w szkole były baaaaardzo długie :)

Swoją prezentację maturalną w zasadzie pisałam sama, lecz pod nadzorem bardzo dobrej nauczycielki- mojej kuzynki, słów Pani z komisji po zakończeniu swojej przemowy nigdy nie zapomnę : (zasłuchana) Szkoda, że tak krótko. można by było Ciebie słuchać i słuchać. Dowiedzieć się przy okazji czegoś nowego. 



Temat miałam z języka, a jego dokładny tytuł to : Język internetu. Zbadaj zjawisko, dokonując analizy na zgromadzonym przez siebie materiale. Oczywiście najbardziej skupiłam się na języku blogów i ich przekazu. Pisałam, więc o czymś co mnie tak naprawdę interesuje i pochłania większość mojego czasu. 

Nie żałuję tego, iż blog stał się ogromną częścią mojego życia, ponieważ dzięki niemu zawsze mogę odreagować swoje gorsze dni, zły humor. Rodzinka również się nim interesuje z czego bardzo się cieszę, są oni ze mnie dumni, że trwam w jego prowadzeniu i że jestem doceniana. 
Moje słowa nie mają na celu "samochwały". Piszę to, ponieważ chcę aby osoby, które są mnie ciekawe, dowiedziały się czegoś więcej. 

A teraz coś innego :) Ten przystojny mężczyzna na zdjęciu, to mój chrześniak- Igorek



A razem z Igusiem ślemy Wam mnóstwo buziaków ! :*





 

Czyż nie jest piękna ? :)



You Might Also Like

20 komentarze

  1. Klik oddany :) jaki uroczy chrześniak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, taki osobisty. Super, że chcesz się podzielić odrobiną siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że piszesz o sobie! Słodki ten Twój chrześniak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta sukienka!:)
    Klikniesz wlinki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka bardzo ładna i kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję i poklikałam. :)

    Cudowna sukienka. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za kliknięcia w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sukienka, chrześniak uroczy :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com