ALLEPAZNOKCIE.PL | Naklejki wodne .

12:06:00

Hej!
Dzisiaj w tę pochmurną pogodę mam dla Was mani z wykorzystaniem naklejek wodnych od Allepaznokcie.pl . Jedne z nich pojawiły się już w poprzednim poście, dotyczącym produktów do stylizacji paznokci. Tym razem ma je osobno :)



 W arkuszu znajduje się 20 pojedynczych naklejek. Bez problemu zmieszczą się na najmniejszy paznokieć. Są fajnym urozmaiceniem nudnego kolorku na pazurkach. Po wyciągnięciu z wody, wzorek bez problemu można zdjąć z papierka i ułożyć na paznokciu. Można je w różny sposób ze sobą komponować :) W sumie to na tyle, bo chciałam tylko pokazać mani z użyciem tychże naklejek :)
Buziaki :*















 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. No cudnie, mam te kolorowe piórka ale zawsze kombinowałam z kolorem lakieru pod kolor piórek a tu proszę na mlecznej bazie wyglądają genialnie i nie trzeba myśleć nad ogólną kolorystyką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te naklejki;) ciekawe połączyłaś je z kolorkiem paznokci;) aż dziwne, że nie mam żadnych naklejek wodnych w swoich paznokciowych ozdóbkach;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to cudownie delikatnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te piórka! I jeszcze na takim odcieniu, bomba dla mnie!
    obserwuję i zapraszam do siebie!

    julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te naklejki :) Rewelacyjnie wyglądają na paznokciach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię naklejki wodne a zwłaszcza piórka, twoje pazurki z nimi wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej kochana przepraszam,że znów Cię o to proszę,ale były źle podlinkowane rzeczy,dlatego jeżeli znajdziesz trochę czasu,to bardzo proszę Cię o poklikanie w linki. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/lista-zyczen-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te różowe i niebieskie piórka ❤

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamówiłam wczoraj takie same :D i widzę, że dobry wybór, bo prezentują się niesamowicie ^^ juz sie nie moge doczekac aż paczuszka do mnie dojdzie i je wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com