BIG EYE | My Secret

18:12:00



Hej :)

BIG EYE, to biała, kremowa kredka do oczu od firmy My Secret. W zasadzie zawsze zastanawiałam się po co producenci robią kredki do oczu w kolorze bieli ( xd ) , nie rozumiałam tej idei. Jak można malować sobie oczy takim produktem.
Niektóre dziewczyny używają takowej kredki do robienia kreski na linii wodnej oka w celu optycznego powiększenia go. Na moje jednak wygląda to "dziko", bez urazy oczywiście :) Warto zamiast białej zastosować cielistą i wtedy efekt będzie ładny, naturalny, delikatny. 



 No ale przejdźmy do produktu, o którym mowa od samego początku, czyli kredki od MS. Kiedy ją otrzymałam to troszkę się przeraziłam i pomyślałam " co ja z nią zrobię ? " . Postanowiłam, więc przetestować ją jako bazę pod cienie i.... i sprawdziła się idealnie! 

Jest delikatna, miękka i naprawdę kremowa. Nakłada się bez problemu i rozciera również. Cienie utrzymują mi się na niej lepiej niż na bazie KOBO, którą używam od jakiś trzech lat. Ech .. zdradziłam swą ukochaną bazę ze zwykłą, białą kredką :( Ale nie żałuję! Na pewno jak skończy mi się ta sztuka, to polecę po kolejną do drogerii. :)

Macie ją ? Lubicie ? :) Podzielcie się swoimi opiniami :)

Buziaki :*




Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.


 


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Daje świetny efekt i kolor cienia po tej 'sztuczce' jest nasycony i prezentuje się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I znów mysecret, a ja znów nie mam do niego dostępu ;( Widzę, że podobna jak z NYX'a ;)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją i nawet lubię bo z białych mam tylko tą jedyną :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za białymi kredkami, ale w sumie warto je mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też myślę, że na linię wodną lepsza rozświetlająca-cielista kredka, biała wygląda dziwnie. Ale właśnie taki biały może być super bazą pod niektóre cienie, choć ja do takich rzeczy używam białego kremowego cienia Maybelline Color Tattoo.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com