DIAMOND SHINE | Sensique

19:01:00


Witam :) 

Drogerie Natura od jakiegoś czasu w asortymencie Sensique'a, posiadają nowe odcienie cieni do powiek z serii "DIAMOND SHINE". Wyszło 12 kolorków, więc każda z Was na pewno trafi coś odpowiedniego dla siebie. Jeżeli jesteście ciekawe kolorków, to zapraszam dalej.


Cienie w opakowaniach wyglądają pięknie, mają naturalne, mocno napigmentowane kolorki. Po nałożeniu na powiekę, palec czy rękę, jednak tracą na swej głębi koloru, wypadają jaśniejsze. Nie mają również aż takiego 'błysku', są naprawdę delikatne.
Wszystkie kolorki pokazałam Wam na zdjęciach poniżej żebyście mogli dokładniej się przyjrzeć. 

Produkt utrzymuje się w miarę długo o ile nałożymy najpierw bazę. Właśnie.. można by pomyśleć, że skoro nałoży się pod nie bazę, to będą miały identyczny kolor jak w opakowaniu, niestety nawet po nałożeniu jakiejkolwiek bazy nie wypadły takie głębokie. Na zdjęciach sami się o tym przekonacie. 

Pomimo tych kilku minusów, bardzo polubiłam się z cieniami i niektórymi kolorkami, które używam namiętnie prawie w każdym makijażu :) 

Zapraszam do zapoznania się ze zdjęciami :)

Macie, któryś z kolorków ? Lubicie je ? :)





















Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.



 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Faktycznie, do wyboru do koloru, każdy coś znajdzie :) Intensywne barwniki, piękny jest zwłaszcza ten niebieski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam tylko brązów, w innych kolorach nie czuję się dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię brązy, ale czasem lubię zaszaleć z kolorkami :)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com