Dress up your lips | my Secret.

16:16:00


Hejka :)
10 nowych kolorków do ust w postaci błyszczyków My Secret wypuściło na rynek już ponad miesiąc temu, prawie dwa miesiące. Na recenzję u mnie przyszedł czas dopiero dzisiaj. Jeżeli jesteście ciekawe produktu, to zapraszam do dalszej części. 



Wszystkich kolorków nowych błyszczyków mamy 10. Jedne są delikatne, naturalne a drugie są bardziej intensywne. Tych stonowanych są cztery kolorki : 206 SOFT TRANSPARENT , 207 NATURAL PINK, 208 DELIGHT, 209 CHERRY, A tych bardziej odważnych jest 6 : 210 SWEET PINK, 211 PEACH LIGHT, 212 KISS ORANGE, 213 FLAMENCO, 214 MILK VIOLET, 215 BERRY. Na moich ustach pokażę Wam tylko trzy kolorki, ponieważ tylko te najkorzystniej na nich wypadły i najbardziej pasują do mojej urody ;) Jak tylko nałożyłam na usta numerek 214, to się przeraziłam, tak trupiasto nie wyglądałam nawet jak byłam chora :O 



Kolorki (od góry) :
215 BERRY
214 MILK VIOLET
 213 FLAMENCO
212 KISS ORANGE
211 PEACH LIGHT
210 SWEET PINK
209 CHERRY
208 DELIGHT
207 NATURAL PINK
206 SOFT TRANSPARENT

Błyszczyki są fajne i dobrze nawilżają usta, trzymają się spokojnie do trzech godzin. Tylko nie wiem dlaczego po kilku minutach noszenia produktu na ustach, zaczynają mnie piec! Pieczenie utrzymuje się tak około 15. minut i ustaje. Gdyby nie fakt, że picze na ustach, zaliczyłabym je do swoich ulubionych :) Niemniej jednak, warto je spróbować, bo oczywiście nie każdemu będą piekły usta po nałożeniu ;) 

Buziaki :*

210 SWEET PINK

215 BERRY 

206 SOFT TRANSPARENT


Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.

 

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Bardzo ładne kolorki :) Masz piękne brwi!

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolory. Gdy wykorzystam zapasy to może, może :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czy podobałoby mi się to uczucie pieczenie, pewnie nie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uu to pieczenie, trochę ujmuje tym pięknym kolorom :(


    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow świetne kolorki!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piecze to znaczy chłodzi usta jakby mentolem, miałam kiedyś taki błyszczyk z Eveline i go wyrzuciłam. Nie lubię takiego uczucia,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie chłodzi, gdyby tak było to byłabym zachwycona bo taki efekt na ustach lubię ;) A ten piecze jakbym położyła sobie papryczkę chili na usta i nie zdejmowała jej przez tydzień ;)

      Usuń
  7. Kolory ładne, ale nie lubię tego uczucia pieczenia na ustach

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Wspaniala paleta, piekne kolorki! ;)
    Masz sliczne usta ;)

    Jesli to nie problem, prosze o poklikanie u mnie w najnowszym poscie : gertrama.blogspot.com ;) odwdzieczam sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, dziękuję pięknie :)
      Jasne , zaraz wpadnę ;)

      Usuń
  9. Super błyszczyki, ja uwielbiam takie w neutralnych kolorkach, i w ogóle wolę błyszczyki od szminek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz różnie, czasem błyszczyk,czasem szminka :)

      Usuń
  10. Ciekawe kolorki, nie widziałam wcześniej tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com