DRESSLINK.COM | Jesień/zima.

21:04:00


Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was kilka propozycji na jesień i zimę ze strony sklepu dresslink.com . Jedynymi odskoczniami od 'zimnej' tematyki będą trzy cudne sukienki, których nie mogłam Wam nie pokazać :) Jeżeli jesteście ciekawe rzeczy wybranych przeze mnie, to zapraszam dalej.











Spodobało Wam się coś z wybranych przeze mnie rzeczy ? :) Piszcie w komentarzach :)
 

***

Bardzo proszę o klikanie w linki pod zdjęciami (Was nic to nie kosztuje, a mi ogromnie pomaga, bloggerki, które współpracują z dresslink.com wiedzą jak ważne są kliknięcia w linki :)

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Świetne rzeczy, szczególnie podoba mi się płaszczyk w kolorze baby blue :) Widzę, że jest taniutki, ciekawe jak z materiałem na żywo :) Poklikałam w linki, życzę powodzenia w dalszej współpracy :) Będę wdzięczna za kliknięcia u mnie w poście w kurtką Shein i płaszczykiem Romwe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodobała mi się ta biała sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne płaszcze, sama mam jeden w szafie, kiedyś go nie lubiłam, czerwony taki samotny leży, chyba pora go odkurzyć i założyć skoro płaszcze wracają do łask ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam...fajne płaszczyki i narzutki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przygarnęłabym kilka rzeczy- boski kudłaty sweterek, czarną sukienkę i tą środkową kurtkę! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfect! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com