LADY QUEEN | hand pillow

14:58:00

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z poduszką pod dłonie, którą otrzymałam od sklepu ladyqueen.com w ramach współpracy. Jeżeli jesteście jej ciekawe, to koniecznie zapraszam do dalszej części.





Kiedy otrzymałam paczuszkę współpracową i ją otworzyłam, to nie byłam zadowolona z wariantu kolorystycznego podkładu pod dłonie. Po dłuższej chwili wpatrywania się w nią, stwierdziłam, że "mućka" ma słodki wygląd i przypadnie innym do gustu.
Moim klientkom spodobała się od razu :) Więc mogę stwierdzić, że sklep ladyqueen.com wybrał idealny wariant :) 


Produkt znajdziecie TUTAJ w cenie 5.66$ .






Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu KXLC15, daje Wam 15% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu Lady Queen . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa.


You Might Also Like

8 komentarze

  1. świetnie wygląda ta podusia :)

    Kochana klikniesz u mnie w linki w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Muuuusisz ją mieć :D Wzór genialny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka mućka a jaka milutka :) Ps. Świetne pierścionki *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna podusia! króweczka!
    buziaczki! zapraszam do mnie na dłużej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno pięknie będzie prezentowała się na zdjęciach, z równie pięknymi paznokciami jakie robisz ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com