LADYQUEEN.com | Nail art decoration

13:37:00


Witajcie!
Już jakiś czas temu otrzymałam od sklepu ladyqueen.com , drugą paczuszkę współpracową, w której znalazła się karuzela z ozdobami do paznokci w postaci cyrkoni, mieniących się na różne kolorki . Jeżeli jesteście ciekawe, to zapraszam serdecznie do dalszej części. 

Ozdoby znajdują się w karuzeli, w której jest dwanaście przegródek. Mamy sześć wzorów cyrkoni, na jeden kształt przeznaczone są dwie przegródki. 

Maleństwa te można stosować do stylizacji paznokci metodą akrylową i żelową, wtapiając w masę. Ale możemy je użyć oczywiście na zwykły lakier przyklejając je klejem do tipsów, tak właśnie zrobiłam w wykonanej przeze mnie stylizacji. 


A więc tak, produkt dostępny jest TUTAJ, w cenie 4.75$. Oczywiście możecie nabyć je w nieco niższej cenie jeżeli skorzystacie z mojego kodu, który daje 15% rabatu. 

W kolejnym poście z produktami od Lady Queen , pojawi się recenzja pięknych pierścionków, które gościły na moich palcach przy tym zdobieniu. 

Dodatkowo pojawi się też wpis gościnny z udziałem Asi, która wkracza właśnie w świat blogowania ;) 



















 Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu KXLC15, daje Wam 15% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu Lady Queen . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. 



 

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Bardzo fajnie Ci to wyszło ! Ja to bym się pozabijała z długimi paznokciami hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pazurki :) żółć świetnie wybija się w szare, jesienne dni i wprowadza troszkę radości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał piękne zdobienie na żółtych <3 obserwuję i liczę na rew :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdobienie i zestawienie kokorystyczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne mani, chętnie kiedyś zgapię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdobienie i kolory! Ja niestety musiałam obciąć paznokcie bo się trochę zniszczyły...

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne pazurki a zdobienie świetne

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com