LADYQUEEN.COM | RINGS

09:45:00


Witajcie !
Tak jak przedwczoraj obiecałam, dzisiaj pojawił się post z pierścionkami, które otrzymałam od sklepu ladyqueen.com w ramach współpracy.

Pierścionki dostępne są TUTAJ w bardzo niskiej cenie, bo za 1.53$ w promocji obecnie, a cena regularna również jest niska, bo wynosi 2.04$. Zestaw przyszedł zapakowany w małym woreczku na zatrzask, a same błyskotki były doczepione do maleńkiej tekturki co widać na zdjęciach :) 

Już kiedyś wspominałam, że mam chude palce i ciężko jest mi dobrać jakikolwiek pierścionek, więc z tych pasują mi idealnie dwa, a kolejne dwa są za luźne niestety. Nie można oczywiście dobrać sobie odpowiedniego dla siebie rozmiaru :( 

Pierścionki są dosyć cieniutkie i wykonane ze stopu żelaza. Ozdoby w postaci cyrkoni oraz perły, są solidnie osadzone, więc nic nie powinno nam odpaść. Na palcach prezentują się całkiem przyzwoicie :) 











Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu KXLC15, daje Wam 15% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu Lady Queen . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa.



You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ładne, jednak widać że długo nie "pociągną " ;)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie mój style, ale prezentują się ładnie, szczególnie te z kolorowymi diamencikami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zupełnie nie dla mnie ale całkiem fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, najbardziej ten z kolorowymi oczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają całkiem ładnie, podobają mi się zwłaszcza te drobniutkie - są takie minimalistyczne, ale ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne są! Najbardziej podobaja mi się te z kolorowymi kryształkami;)

    Jeśli masz czasz poklikaj proszę w linki u mnie, poklikałam u Ciebie;)
    +Obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kliknelam
    poklikasz u mnie w nowym wpisie? :)

    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądają,uwielbiam delikatną biżuterię. :)
    Paznokcie zrobiłaś idealnie pod pierścionki. :)

    Zapraszam do mnie będę wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/jesienna-chandra.html

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com