LONG WEARING | Kobo Professional

11:57:00


Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was recenzję podkładu od firmy Kobo Professional, który zagościł w Drogerie Natura już daaaaawno temu, a ja dopiero teraz postanowiłam Wam go przedstawić. 



Podkład dostępny jest w pięciu wariantach kolorystycznych. Jednak każdy z kolorków jest tak ciemny, że nawet ja miałam problem żeby, któryś chociaż odrobinę się wpasował w mój odcień cery. Jak trochę rozjaśniłam podkład pudrem, to okazało się, że tak z przymrużeniem oka ujdzie odcień 203 GOLDEN VANILLA. Wpada on w żółte tony- jak każdy z kolorków. Większe bladziochy ode mnie, niech lepiej go nie próbują, bo szkoda pieniążków żeby podkład leżał gdzieś na dnie szuflady ;) Ale dziewczyny z ciemniejszą karnacją, bez problemu dopasują dla siebie podkład :) Jednym minusem w produkcie, są właśnie jego kolorki. 


Jeżeli chodzi o to jak się sprawdza, to świetnie :) A bynajmniej u mnie. Pomimo tego, że mam cerę mieszaną ze skłonnością do wyprysków, produkt bardzo mi odpowiada. Może i mam taką jak przed chwilą wspomniałam, to często czuję taką suchość (?), a podkład ten fajnie ją nawilża. Z zakryciem niedoskonałości nie za bardzo sobie radzi i to jest drugi minus. A więc do zakrycia niespodzianek używam kamuflażu z Catrice i wszystko gra :)  Jest za to lekki i nie czuć go na twarzy. Fajnie stapia się z cerą. Oczywiście jeżeli nie chcemy się świecić, to trzeba oprószyć buźkę pudrem :) 

Używałyście ? Jak się sprawował ? :)  










Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.



 


You Might Also Like

2 komentarze

  1. faktycznie podkłady są dość ciemne, więc bladziochy będą miały mały problem z doborem tego produktu do swojej cery. ładnie wygląda na buźce, to fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja bym chciała mieć Naturę gdzieś blisko ;( Ale kolory podkładu z pewnością nie dla mnie ;)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com