Produkty do stylizacji paznokci ALLEPAZNOKCIE.PL - cz.2

15:35:00

 Witajcie ! 
Dzisiaj mam dla Was recenzję produktów do stylizacji paznokci od firmy Allepaznokcie.pl. Tym razem będą to rzeczy do paznokci żelowych i jedna rzecz do akrylowych .
Jakiś czas temu zaczęłam swoją przygodę z taka formą stylizacji paznokci. Myślę, że paznokcie żelowe wyglądają bardziej naturalnie od akrylowych. Jeżeli jesteście ciekawi, to zapraszam do dalszej części.




Liquid do akrylu. Ten płyn ma zdecydowanie mniej intensywny zapach niż jego poprzednik. Kolor ma fioletowy i zamknięty jest w plastikowej buteleczce z różową nakrętką o pojemności 100 ml, oczywiście można nabyć w większej. Proszek akrylowy pod jego wpływem nie krystalizuje się i łatwo sporządzić masę akrylową, którą bez problemu rozprowadza się na pazurkach.



Efekt syrenki. Coś genialnego! Bardzo polubiłam tę formę zdobienia paznokci. Praktycznie każde mani, które robię jest oprószone tymże brokacikiem. 
Aby uzyskać piękny połysk, należy po nałożeniu na lakier wetrzeć proszek. Trzeb to zrobić na takim pół mokrym lakierze lub na paznokciach żelowych czy też hybrydzie na warstwie dyspersyjnej, czyli lepkiej. 






Hmm no primer jak primer, ma delikatny zapach kwasu( bo posiadam wersję kwasową ), potrzebny jest do wytrawienia płytki paznokcia, aby akryl czy żel lepiej do niej przylegał. Po zmatowieniu paznokcia trzeba nałożyć na niego właśnie ten preparat. Działa tak jak powinien.




Naklejki wodne to coś co uwielbiam! :) Pięknie wyglądają na paznokciach. Te są akurat pojedyncze. Wybrałam sobie piórka, ponieważ bardzo mi się spodobały :) Z tyłu mamy instrukcję jak je nakładać. Myślę, że są one fajnym urozmaiceniem manicure i ładnie się prezentują ;)







 French pink, Clear, Uv gel color 79 , to żele, które wybrałam do testów. wszystkie mają pojemność 5ml. Mani przy ich użyciu stworzyłam na palcu do ćwiczeń. Przykleiłam tipsa CLEAR, spiłowałam granicę między palcem a tipsem i nałożyłam warstwę żelu FRENCH PINK, następnie dwie warstwy żółtego żelu clear 79 i na koniec cienką warstwę żelu CLEAR. Wszystko oczywiście utwardzałam po kolei w lampie UV. FRENCH PINK I CLEAR są dosyć gęste i bez problemu można zbudować nimi paznokieć, nie spływają i fajnie się trzymają. Żel o numerku 79, jest średnio gęsty, ale również nie spływa i dobrze się trzyma.





 PINK, tym żelem utwardziłam swoje naturalne paznokcie. Jest dosyć gęsty i nie spływa z paznokci, dobrze przylega. Biały to żel od Simply Nails oraz słynna syrenka od Allepaznokcie.pl na nim. Na całość nałożyłam bazę i top w jednym od Allepaznokcie.pl . Myślę, że top fajnie nabłyszczył mi całe zdobienie. :) 








Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.

 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Piękne zdobienia pokazałaś :) masz bardzo ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem ci że bardzo lubiłam "sztuczne" paznokcie, ale po ostanim ściągnięciu żeli, zawiodłam się. Jeszcze nigdy nie miałam paznokci w tak strasznym stanie. Płytka odchodziła od paznokcia, on sam był dziwnie szary.. Naprawdę tragedia.
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiele słyszałam właśnie o tym, że paznokcie strasznie się niszczą od akrylu czy żelu. Ale mojej koleżanki siostra robi pazurki i zawsze ta koleżanka miała robione, a po ściągnięciu żelu, swoje naturalne też miała piękne, w ogóle nie zniszczone. Ja po akrylu też nie narzekałam na kondycję swoich pazurków :) Stan naturalnych paznokci po zdjęciu tych 'sztucznych' zależy od samej techniki ich zdejmowania, jeżeli są właściwie usuwane, to z naturalnymi nie powinno się nic strasznego dziać :) Buziaki Kochana ":*

      Usuń
  3. Podoba mi się efekt syrenki! ;)

    Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt syrenki bardzo mi się podoba ;) tez już robiłam na trzy sposoby jakby, bo z srebrnym i złotym pyłkiem , oraz lakierem z efektem syrenki, ale zdjęcia fatalne mi wyszły i chyba nie pokażę na blogu ;( akrylowych nie robiłam nigdy, ale żelowe kiedyś nosiłam, niestety moje paznokcie po tym były w fatalnym stanie i nie chcę więcej, czasem tylko podklejam żelem nadłamany paznokieć i tyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zakochałam w syrence :) Z tym podklejeniem to dobra alternatywa :)

      Usuń
    2. Ja się zakochałam w syrence :) Z tym podklejeniem to dobra alternatywa :)

      Usuń
  5. Od dawna eksperymentowałam z żelami, hybrydami i akrylami, ale po ostatnim ściągnięciu żelu zrezygnowałam, bo moje paznokcie były w opłakanym stanie :( Cienkie jak papier, a do tego przebarwione. Paznokcie odrastają mi dość szybko, ale na pewno nie wrócę w najbliższym czasie do zabawy z żelami. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :
    http://kosmetykipanikamili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com