SENSIQUE FRENCH | 130 almond

20:29:00


Hej :)
W tym poście przychodzę do Was z lakierem do paznokci od firmy Sensique. Niedawno zostało wypuszczonych do drogerii. sześć nowych odcieni produktów do francuskiego manicure. Dzisiaj opowiem Wam o jednym z nich. Zapraszam do dalszej części. 




130 ALMOND, to typowy, mleczny kolorek idealnie nadający się do francuskiego manicure. Konsystencję ma lejącą, co o dziwo przypadło mi do gustu. Nie pozostawia żadnych smug i równomiernie się rozprowadza. Szybko, bardzo szybko schnie! Ogromnie podoba mi się efekt jaki pozostawia na pazurkach. Pomimo swej rzadkiej konsystencji, nie zalewa skórek. 
Do wykonania manicure, nałożyłam dwie cienkie warstwy, które wyglądają bardzo naturalnie.

Jak Wam się podoba ? :)
Buziaki :* 













Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię. 


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Cudowne pazurki ! Różyczki nie w moim stylu ale pięknie wyglądają ;)


    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne paznokcie!:) Chciałabym takie

    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten kolor i ogólnie cały manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pamiętam już kiedy frencha robiłam, ale taki mleczny kolorek przydałby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę ślicznych pazurków <3 Jakoś za frenczem nie przepadam, ale te różyczki nadają mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie Ci wyszło :) Chcę ten lakier!! :)))

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com