WPIS GOŚCINNY :)

19:15:00


Cześć!
Z tej strony http://red-rosess.blogspot.com/ :)
Ola zaprosiła mnie na swojego bloga a więc jestem ! Chciałabym Wam napisać parę słów o sobie i zachęcić do tego abyście odwiedzali mojego bloga, który dopiero się rozwija, ale obiecuję, że będzie coraz lepiej :) 
Mam na imię Asia i uwielbiam świat makijażu i tego co otacza nas kobietki, czyli zakupy, codzienność, makijaże i o wiele wiele więcej! :) 
Moja przygoda z blogowaniem jest dość krętą ścieżką. Mając około 15 lat założyłam bloga i chciałam zacząć tworzyć coś z pasją, niestety wtedy chyba byłam jeszcze zbyt młoda by ogarnąć świat blogowania... 
Po roku spróbowałam jeszcze raz no i nie wyszło, brak czasu był tutaj głównym minusem i w ten oto sposób przychodzę do Was po 3 latach i próbuję jeszcze raz ;) 
Co znajdziecie u mnie na blogu? Dużo nowości, inspiracje makijażowe, kosmetyki te które ja używam i uwielbiam ale także te które nie przypadły mi do gustu no i oczywiście 'about me' - czyli coś z mojego życia ;)
Chodzę do klasy maturalnej w kierunku Technik Logistyk. Jestem osobą dość kreatywną, przyjazną, otwartą na nowe znajomości i często chodzę z uśmiechem na twarzy ;) Jak każdy mam gorsze dni, ale to właśnie w takie dni staram się odprężyć i usiąść przed komputerem tworząc coś na blogu lub odwiedzać Wasze blogi ;)
Pochodzę z małej wioski - nie przeszkadza mi to :) Ale właśnie dzięki blogowaniu chcę wysunąć się na dalsze horyzonty i poznawać to czego dotąd nie spotykałam. 

Blogowanie to coś więcej niż chęć podzielenia się czymś co skradło moje serce - jest to przede wszystkim tworzenie z pasją i robienie to dla Was - czytelników. Tym razem nie mam zamiaru zostawiać bloga i chce tworzyć dalej i rozwijać się dla Was i dzięki Wam :) 
Jestem osobą otwartą na wszelkie nowości, na Wasze wskazówki jak i krytykę. Tworzę bloga i oczekuję szczerości od odbiorców, nie zawsze przecież musi być wszystko idealnie i krytykę przyjmę "na klatę", oczywiście miło jest też usłyszeć lub przeczytać parę pozytywnych komentarzy :) 



Jestem dość porywczą osobą, ale uwielbiam też kiedy w moim życiu pojawia się dużo radości. Nuda - to dla mnie słowo nieznane, zawsze musi się coś dziać i kiedy w jesienne wieczory każdy jest ogarnięty chandrą ja staram się rozluźnić, pośmiać, powygłupiać się żeby mieć wspomnienia i nie marnować czasu na ciszę i nudę.
Ostatni rok szkoły będzie ciężki, ale obiecałam sobie, że przez to nie przestanę blogować i robić czegoś dla siebie i dla Was, przecież i mi i czytelnikom ma sprawić to przyjemność :)


Jak myślicie - uda się czy nie? Odpowiedź jest prosta - musi się udać i tutaj liczę na Waszą pomoc, na to że będziecie kiedyś czytać mojego bloga i z niecierpliwością czekać na więcej. 
Chciałabym abyście razem ze mną dali się wciągnąć w świat moich pasji i zawirowań :) 

A więc wszystkich, którzy właśnie natknęli się na ten post, zapraszam na mojego bloga, facebooka i instagrama ;) Obiecuję dać z siebie wszystko ;) 
Dziękuję również Tobie Olu za możliwość wpisu gościnnego - to była czysta przyjemność :) 







You Might Also Like

4 komentarze

  1. piękna dziewczyna! chętnie tam zajrzę i zostanę dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uda Ci się, moja historia z blogiem wygląda bardzo podobnie ;) Piękna jesteś, zaraz zaglądam :)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com