DAISY[prezentacja] | BPS BP-W04

10:17:00


W tym poście również nie będę opisywać lakieru, ponieważ ma takie same właściwości jak poprzednie z serii FRENCH, jednak co go różni to kolor. Jest to również ostatni kolor z całej serii. Ponownie skupimy się na naklejkach wodnych od bornprettystore.com . 


SENSIQUE FRENCH 139 daisy


BP-W04
Naklejki otrzymujemy na tekturce w foliowym opakowaniu, w którym znajduje się 20 sztuk całopaznokciowych wzorów (20 oczywiście po rozcięciu ich na osobno), noszą one nazwę od BP-10, znajdziecie je TUTAJ na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Cena regularna to 2.99$, ale BPS często ma promocje, więc można je 'dorwać' za grosze, jak i również skorzystać z mojego kodu, który daje Wam 10% zniżki na produkty w regularnej cenie.

Produkt można bezproblemowo dopasować do kształtu i długości naszej płytki paznokcia. Naklejki są bardzo dziewczęce, więc pewnie zyskają grono swoich fanek. Dzięki nim można wykonać bardzo ciekawe mani i nie będzie ono zwykłe, nudne. 


















Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu FKSQ10, daje Wam 10% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. Jeżeli chcecie zobaczyć również inne produkty do zdobień, to zapraszam TUTAJ- nail art .


You Might Also Like

11 komentarze

  1. kolor jak zwykle mi się podoba ale takich zdobień u siebie samej nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny lakier i zdobienia :) imponująca długość paznokcia, ja chyba z tak długimi pazurkami nie dałabym rady normalnie funkcjonować :D ale wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny lakier i zdobienia :) imponująca długość paznokcia, ja chyba z tak długimi pazurkami nie dałabym rady normalnie funkcjonować :D ale wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się z takimi najlepiej czuję :D jak mam krótkie to mi tak dziwnie :D

      Usuń
  4. Urocze są te naklejki <3 Lakier zresztą też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne te naklejki! Pięknie wyglądają na tym bladoróżowym!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie delikatne kolorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz cudowne paznokcie!! A kolor różu jest przepiękny, naklejki dopełniają całość.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com