DOLLY

11:08:00

Dolly, to kolejny lakier firmy Sensique z serii FRENCH. Jako jedyny najlepiej współpracował z moim aparatem, który pokazał jego piękno na zdjęciach, z poprzednimi kolorkami nie wychodziło mi to, ale ten się nade mną zlitował dzięki Bogu :) 
Przyznam, że w buteleczce.. no nie spodobał mi się, ale jak zaczęłam nim malować, byłam pozytywnie zaskoczona jego pięknem. Kolorek jest genialny, taki prosiaczkowaty! Pokochałam go. Ma lejącą konsystencję, jak w przypadku jego poprzedników, nie zalewa jednak skórek, kryje przy trzech warstwach, czyli ma takie same właściwości jak wszystkie poprzednie lakiery z tejże serii :) 

Buziaki :*












Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.


You Might Also Like

14 komentarze

  1. rzeczywiście na pazurkach wygląda przepięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kolor ♥ Nie mam takiego w swojej kolekcji...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda!:) moglabys zeobic post zbiorczy ze wszystkimi tymi lakierami?:) zeby mozna bylo porownac kolory bez przeskakiwania okienkami?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym :) Nie ma sprawy :) Jak tylko pojawi się ostatni kolor z całej serii, to zrobię post zbiorczy :)

      Usuń
  4. Śliczne paznokcie ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne pazurki, kolor lakieru fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te wzorki to naklejki czy rapidograf? Śliczne są!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com