DROGERIE NATURA - JESIENNE NOWOŚCI cz.2 | Sensique

15:20:00

Troszeczkę spóźniona informacja o nowościach Drogerii Natura. Niestety tak się skupiłam ostatnio na lakierach z serii FRENCH, że kompletnie zapomniałam poinformować o kolejnych perełkach dostępnych już od wczoraj (01.10.2015). 

Informacja prasowa o nowościach SENSIQUE :
Nowości kosmetyczne od Sensique 
Wraz z nadejściem jesieni marka Sensique prezentuje serię nowości kosmetycznych dla kobiet.
Najnowsza kolekcja Sensique Volume & Shine Lipstick, to przekrój dziesięciu jesiennych kolorów pomadek wzbogaconych w cenne składniki odżywcze. Kolejna odsłona lakierów do paznokci serii Sensique Color prezentuje aż dwadzieścia nowych ciepłych barw dla kobiet w każdym wieku. 



Lakiery do paznokci SENSIQUE COLOR with tefpoly® 
Kolejna odsłona lakierów do paznokci z serii Color, pozbawionych szkodliwych substancji, takich jak toluen i formaldehyd. Nowoczesna formuła z tefpoly® przedłuża trwałość lakieru, pogłębia intensywność koloru i zapewnia efekt szklanego połysku.
Pojemność 10 ml. Cena 6,99 zł
Produkt dostępny w dwudziestu nowych kolorach:








Pomadki SENSIQUE VOLUME & SHINE LIPSTICK
Pomadki nabłyszczające o delikatnie owocowym zapachu wyprodukowane w nowoczesnej formule typu MAXI-LIP, która zwiększa objętość ust. Wzbogacone są witaminą E i olejem z kiełków pszenicy, dzięki czemu regenerują usta i pozostawiają je intensywnie nawilżone.
Waga 4,5g, cena 9,99 zł.
Produkt dostępny w dziesięciu kolorach:







Czy przypadło Wam coś do gustu? :)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. pomadki są dla mnie najbardziej interesujące, gdyż lakierów mam zdecydowanie za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne kolory lakierów!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki lakierów ;) 125 i 148 widziałabym na swoich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com