FASHION COLOR | KOBO Professional

16:11:00


Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was recenzję pomadek od firmy Kobo w formie kredki. Zostało wypuszczonych pięć kolorków tegoż kosmetyku, więc myślę, że każda Kobieta powinna być zadowolona ;) W sumie mogłoby być więcej kolorków do wyboru, ale musi wystarczyć nam ich tylko kilka. 

Co obiecuje producent:
(informacja ze strony producenta-przekierowanie na stronę po kliknięciu w zdjęcie)

MOJA OPINIA:
Pomadki ogólnie nie są złe. Kolorki są dosyć nasycone, więc makijaż z ich użyciem nie jest nudny. Osobiście jednak nie mam wśród nich swojego ulubionego odcienia, ponieważ każdy lubię na swój sposób ;)
Produkt mógłby utrzymywać się dłużej na ustach a tak trzyma się około dwóch godzin bez jedzenia- czyli jest to słaby wynik. Jeżeli chodzi o nawilżenie, to u mnie pod tym względem sprawdza się świetnie. Myślę jednak, że w moich ulubieńcach, nie znajdą miejsca. Od produktów do ust oczekuję dłuższej trwałości :)

Macie je? Lubicie? ;)







Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Jak dla mnie to pierwszy, lub drugi kolorek ;) w czerwieniach i ostrych różach się nie widzę

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com