GEL EFFECT

13:25:00

Tym razem mam Wam do pokazania całą serię lakierów My Secret z serii GEL EFFECT. Są to tylko cztery kolorki, więc nie będzie zbyt wiele do pokazania pod względem ilościowym, ale wiele pod względem kolorów.. "ładności" kolorów(moje słowotwórstwo :D) . Przejdźmy dalej...


Kolorków jest niewiele w tej kolekcji, ale na pewno są one przecudne. Lakiery są mocno napigmentowane, co sprawia, że odcienie są bardzo soczyste, a to lubię na moich pazurkach. Myślę, że pewnie wielu kobietom kolorki przypadną do gustu, a jeżeli nie to trudno ;) 

Najbardziej polubiłam się z 256 BURLYWOOD i 259 CORAL  PINK. W połączeniu dają świetny kontrast. A koralowy jest tak mocno neonowy, że chyba będzie to moja miłość aż po grób! Pozostałe dwa kolorki są równie piękne, ale mam takich odcieni tyle w swoich zbiorach, iż na pewno te dwie sztuki trafią w inne, dobre ręce :) 
Konsystencja jest dosyć gęstawa i może utrudniać aplikację, przez co dłużej będziemy się z nimi bawić podczas malowania, ale to mogę wybaczyć, bo kolorki są świetne! Tak tak, wiem powtarzam się :D Ale nie mogę się powstrzymać! 
Lakiery świetnie kryją, schną mega szybko i dłuuugo trzymają się na pazurkach! Swoje noszę już dokładnie tydzień i są bez odprysków ! Chociaż pewnie jest to zasługa mojego nowego top coat'u, który niebawem Wam pokażę :) Na zdjęciach pazurki jednak nie ma ją na sobie żadnego utwardzacza.

Macie te lakiery ? Lubicie ? :)





















Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Pomarańczka jest prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam żadnego lakieru z tej serii, ale widzę, że trzeba to zmienić,Piękne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż różów ma bardzo dużo to na taki jeszcze jeden bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne mani :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolory :) piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com