HALF SKULL | Makijaż na Halloween z kosmetykami mySecret oraz KOBO Professional.

13:54:00

Witajcie!
Tym razem przychodzę do Was z propozycją makijażu na święto Halloween. Długo się zastanawiałam czy aby taki wpis ma sens, stwierdziłam, że nieważne, ważne, że spróbowałam i jest :) I jestem zadowolona :) 
Przez ostatnie dni nie mam na nic ochoty, nic mi się nie chce.. Nie mam weny żeby dla Was pisać. Ta pogoda mnie dobija! No ale nie o tym ma być post. Post dotyczy czaszki, połowy czaszki na mej twarzy i makijażu z użyciem kosmetyków rodzimych marek Drogerii Natura. 
Przejdźmy do recenzji :)

***


NATURAL BEAUTY - SMOKEY NUDES

Paletka czterech, mocno nasyconych kolorków. Trzy cienie są całkowicie matowe, a jeden - ten najjaśniejszy, jest delikatnie perłowy. Cienie są dosyć intensywne nawet bez nałożenia uprzednio pod nie bazy. Produkt spisuje się świetnie, jednak czarny odcień delikatnie się osypuje, więc trzeba uważać, pozostałe kolory są bez zarzutu. Makijaż przy użyciu tej paletki był przyjemny :) I przyznam szczerze, że używam jej do każdego dziennego makijażu.




***


KOBO PROFESSIONAL - IDEAL COVER MAKE UP

Podkład idealnie kryjący... Czy nim jest? Tak. U mnie poradził sobie świetnie, ale o tym za chwilę. Swój pierwszy podkład z tej serii zakupiłam jakieś dwa lata temu i wiązałam z nim wielkie nadzieje, ponieważ miałam dosyć spory problem z trądzikiem - no może wyolbrzymiam, ale chciałam żeby wszystko było idealnie zakryte - jeżeli chodzi o krycie, to poradził sobie super.. Jednak tak strasznie zaczął wysuszać, że to było coś okropnego! Zaczęłam używać go tylko jako korektora punktowego na swoje niespodzianki... 
Niedawno otrzymałam dwa nowe odcienie podkładu IDEAL COVER do testów. Miałam mieszane uczucia czy go próbować na całą twarz, ale stwierdziłam, że "raz kozie śmierć". Tym razem zostałam pozytywnie zaskoczona! Podkład w ogóle mnie nie wysuszył, a wręcz przeciwnie! Nie wiem jakim cudem, ale naprawdę tak było.. Ciemniejszy odcień jest dla mnie wprost idealny!
W tym makijażu podkładu użyłam tylko w górnej części twarzy, ale tam też mam przebarwienia, z którymi sobie poradził - szczególnie pod lewym łukiem brwiowym pod, którym mam dosyć sporą, różową plamkę od urodzenia.








Makijaż krok po kroku :

  1. Nałożyłam podkład na górną część twarzy, przypudrowałam. ( IDEAL COVER[kobo] + MATT FIXING POWDER[my secret] )
  2. Na brwi nałożyłam delikatnie czarny cień z paletki mySecret, dla bardziej wyrazistego efektu.
  3. Makijaż oka : na całą powiekę nałożyłam najjaśniejszy cień, w załamaniu chłodny odcień brązu, zewnętrzny kącik oka potraktowałam ciepłym brązem z górnej części paletki, kreskę zrobiłam czarnym cieniem.
  4. Czarna kredka na linię wodną.
  5. Do zrobienia imitacji czaszki użyłam białej kredki BIG EYE od mySecret oraz czarnego cienia z paletki SMOKEY NUDES. 











Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię. 



You Might Also Like

10 komentarze

  1. Świetnie to wygląda, podoba mi się bardzo! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow,robi. Niesamowite wrazenie:-)świetny pomysl

    OdpowiedzUsuń
  3. mega! :) ja bym poszła postraszyć trochę dzieci :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie Ci to wyszło, chyba odgapię pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magiczny, rewelacyjnie go wykonałaś :) Zazdroszczę talentu :)

    Kochana mam prośbę... mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście ?
    ► http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/10/okrycia-wierzchnie-zamowienie-z-romwe-i.html
    Z góry bardzo dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Groźna Ola, świetnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany, ale czad :) eee ja tak nie potrafię :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com