KOLINSKY | Born Pretty Store. Czyli mój idealny pędzelek do stylizacji paznokci metodą akrylową.

15:57:00

Hejka!
Dzisiaj na blogu będzie pędzelkowo. W zasadzie będzie jeden pędzelek, ale konkretny- do paznokci. Jest to ostatnio produkt z paczki współpracowej, którą otrzymałam dawno temu od sklepu internetowego Born Pretty Store. Ciężko szło mi z recenzjami otrzymanych produktów, bo a to za mało czasu na cokolwiek, a to się nie chciało i tak w kółko. Oczywiście udało mi się wszystko opanować i jest oto recenzja pędzelka do akrylu. 


Pędzelek znajdziecie TUTAJ  na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Regularna cena pędzelka to 5.99$, ale BPS często ma promocje, więc można go kupić tajniej, jak i również skorzystać z mojego kodu, który daje Wam 10% zniżki na produkty w regularnej cenie.

Pędzelek przyszedł do mnie zapakowany w "tubie", dzięki czemu jest pewność, że nic się z nim nie stało podczas transportu. Produkt nie był w żaden sposób uszkodzony. Nie śmierdział. Jego zapach był taki typowo "nowy".
Bardzo polubiłam się z pędzelkiem ! Jest on dla mnie idealny. Wybrałam go w rozmiarze 10, ponieważ akrylem najlepiej pracuje mi się na pędzelkach o większych wymiarach. Co prawda teraz bardziej lubuję się w metodzie żelowej, aniżeli akrylowej, ale od czasu do czasu próbuję coś żeby nie zapomnieć ;) 
Świetnie leży w dłoni, włosie jest niesamowicie miękkie i idealnie współgra z masą akrylową. Moim zdaniem jest to produkt godny polecenia.











Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu FKSQ10, daje Wam 10% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. Jeżeli chcecie zobaczyć również inne produkty do zdobień, to zapraszam TUTAJ- nail art .


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Super pędzelek. Zapraszam do mnie : http://ma--ry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie wygląda porządnie :) Dobry przyrząd do pracy to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że pędzelek sprawdził się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie stosowałam metody akrylowej :) Pędzelek wygląda znakomicie :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com