SENSIQUE FRENCH | 136 honey

17:34:00

Przychodzę do Was z kolejnym lakierem od Sensique z serii FRENCH. Tym razem jest to odcień beżowo-miodowy. Nie mam dzisiaj siły na nic, więc wybaczcie mi jeżeli przekręcę coś w swym tekście. Uciekają mi słowa i mylą się literki na klawiaturze, ale postanowiłam pokazać Wam kolejne cudo i chociaż trochę wziąć się w garść!



136 HONEY, to odcień ciepłego beżu, przełamany odrobiną miodowych refleksów -pewnie dlatego taka nazwa ;), niestety na zdjęciach nie udało mi się zbytnio tego uchwycić, ale kolorek jest naprawdę boski! Bardzo go polubiłam. 
Do pełnego krycia potrzebowałam trzech cienkich warstw, które wyschły  mi baaardzo szybko. Lakier pięknie się błyszczy. Konsystencje ma lejącą, jednak nie zalewa skórek i pracuje się nim dosyć dobrze. Bardzo spodobało mi się połączenie go z naklejką wodną :) 

Podoba Wam się? :)
Buziaki :*











Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ale piękne! Zarówno kształt paznokci, kolor lakieru jak i zdobienie!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najladniejszy z tych, ktore do tej pory pokazalas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej spodobała się ta naklejka wodna. :) Jest boska ♥

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com