W rytmach samby! Czyli letnia seria lakierów od Sensique.

19:52:00

Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją lakierów Sensique, które otrzymałam już bodajże w lipcu, ale nie jestem pewna czy właśnie w lipcu ;) Mniejsza o to.. Przeglądając ostatnio swojego pendrive'a spostrzegłam, że zalega na nim kilka letnich recenzji, które przygotowałam a nie wystawiłam na bloga .. jaki wstyd -.- Wszyscy już prawie zapomnieli o tych lakierach, a ja dopiero się do nich u siebie dokopałam ;) Ale przejdźmy do rzeczy .



Lakiery mają bardzo rzadką konsystencję i słabo kryją, ale efekt na pazurkach jest zadowalający, pomimo tego, że nie lubię perłowego wykończenia, to te przypadły mi do gustu. Kolorków co prawda jest tylko pięć, ale myślę, że można znaleźć pośród nich swojego ulubieńca. Oczywiście nie sprawiają problemów przy zmywaniu. 
Ogólnie z lakierów jestem zadowolona, ale nie będą raczej często gościć u mnie na pazurkach ;) 












Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Bardzo mi się podobają Twoje pazurki, no i śliczne kolorki. Ps. super wygląd bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać na końcówkach lekkie prześwity, pewnie trzeba by jeszcze jedną warstwę dołożyć i wtedy byłoby ok;) też nie przepadam za perłowym wykończeniem , a w zasadzie za widocznymi w takich lakierach pociągnięciami pędzla

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pazurki, jak zwykle :) Ps. bardzo podoba mi się nowa szata graficzna bloga, taka "Twoja" bo bardzo kobieca ( jak Ty sama zresztą). Świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też nie przepadam za perłowym wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kolorki, chociaż nie przepadam za perłowym wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są. Fioletowy jest śliczny! Zapraszam do mnie : http://ma--ry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory. Zazdroszczę Ci kształtu i długości paznokci. :-)

    Zapraszam do mnie. :) http://evelinololove.blogspot.com/2015/11/maa-czarna-niekoniecznie-na-impreze.html

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com