Chińskie puchacze. Dresslink.com

17:09:00


Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją chińskich puchaczy, czyli pędzli do makijażu oraz szyfonową koszulą i czerwoną torebką :) Powiem Wam, że tym razem jestem ogromnie zadowolona z zamówienia! Pędzle sprawdzają się świetnie-ale o tym za chwilę, koszula jest boska, torebka jest idealna! Nie myślałam, iż będę aż taka zadowolona ze swojego zamówienia.


 Chińskie puchacze.

Wybrałam sobie wariant biało-złoty, ponieważ wygląda bardzo elegancko i pięknie prezentuje się na półce w łazience ;) Ale są również inne wersje kolorystyczne. 

 Z pędzli jestem naprawdę zadowolona! Świetnie spisują się podczas wykonywania makijażu. Włosie jest ścięte idealnie w każdym pędzelku, nie wystaje nigdzie-no może po jednym włosku na dwóch pędzlach -ale nie jest to jakoś bardzo widoczne, jest bardzo miękkie i świetnie nabiera dany produkt.
Od razu jak otrzymałam przesyłkę, rozpakowałam i wymacałam pędzle, to przeszły swoja pierwszą kąpiel. Przed kontaktem z wodą i szamponem sprawdziłam czy wszystkie włoski w każdym pędzlu trzymają się dobrze i nie wypadają. I nie wypadały, więc byłam zachwycona. Po wyschnięciu obmacałam ponownie żeby sprawdzić czy teraz nic nie wypadnie... I się załamałam .. pędzelek, na którym mi najbardziej zależało to ten do konturowania i właśnie w nim zaczęło wypadać włosie, reszta pędzelków była nienaruszona. 
Oczywiście i tak wzięłam i przetestowałam wszystkie pędzelki. Wczoraj ponownie je wyprałam i modliłam się żeby z tego upragnionego przestały lecieć włoski.. I wiecie co? Dzisiaj mogłam nim spokojnie wykonturować buźkę, ponieważ nie wyleciał z niego ani jeden włos! Nawet opuszkami palców chwytałam mocniej żeby sprawdzić i też żaden nie wypadł! Magia chyba zadziałała ;)
Więc ogólnie, pomimo tych przebojów z jednym pędzelkiem, polecam serdecznie zakup tego zestawu, tym bardziej, że jest on dostępny naprawdę za grosze.













Bluzka leży na mnie idealnie! Jakby była szyta na moje wymiary! S-ka jest dla mnie w sam raz. Rękawy są dobrej długości, w biuście nie jest ciasna. W rzeczywistości wygląda tak samo jak na zdjęciach w sklepie.


Torebka jest odrobinę jaśniejsza niż na zdjęciach sklepu ale inne detale są identyczne. Jest oczywiście dostępna w innych wariantach kolorystycznych, ale kiedy składałam zamówienie była możliwość wyboru tylko koloru czerwonego, ponieważ reszty nie było już na stanie,
Jest dobrze wykonana, nie odstają żadne niteczki. Na zewnątrz jest zapinana na "obracane zapięcie", w środku mamy możliwość dodatkowo zapiąć torebeczkę na zamek, dzięki czemu mamy pewność, że nic nam nie wypadnie. Pomimo tego, iz torebka jest mała, to dużo można w nią pomieścić różnych drobiazgów. Jedynie pasek mógłby być odrobinę dłuższy, lecz nie przeszkadza to zbytnio w jej noszeniu.






You Might Also Like

13 komentarze

  1. ja bardzo lubię chińskie puchacze :D mam wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zamówienie złożyłaś, linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poklikałam ponownie, poklikasz też u mnie w najnowszym poście ? :)
      Dzięki :*

      Usuń
  3. Jestem na etapie testów tych pędzli, z tym że ja skusiłam się na zestaw z dodatkowymi pędzlami do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam pędzle do oczu z chińskich, ale zamawiałam osobno :) Ich recenzja również się pojawi :)

      Usuń
  4. fajne pędzle, ale...ta torebka boska:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się design tych pędzli. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ochotę kupić te pędzle, ale stwierdziłam, że nie są mi potrzebne :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna koszula no i torebka, śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu uśmiech! A co do pędzli to są super, pomijając te pechowe do konturowania :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com