Dalsza współpraca z dresslink.com | Wishlist

22:52:00

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z listą produktów, które zwróciły ostatnio moją uwagę na stronie internetowego sklepu dresslink.com . Nie będę się tutaj dużo rozpisywać. Sami na pewno zauważyliście, że ostatnio przystopowałam z wpisami na blogu, ale niestety ostatnio nie mam na nic siły, nie jestem w stanie zbytnio tworzyć. Jeszcze nigdy w życiu nie przeżywałam tak bardzo jesiennej pogody i też nigdy ona się na mnie nie "odbijała" w żaden sposób.. Ten  rok jest chyba pechowy ;) 

Buziaki ! :* 











OGROMNIE PROSZĘ O KLIKNIĘCIA W LINKI POD ZDJĘCIAMI RZECZY ORAZ W BANNER SKLEPU. DLA WAS TO TYLKO CHWILA, A DLA MNIE MOŻLIWOŚĆ DALSZEJ WSPÓŁPRACY ZE SKLEPEM INTERNETOWYM DRESSLINK.COM! 




You Might Also Like

3 komentarze

  1. Poklikałam Ci mamo :D Pędzelki są świetne, z wyjątkiem jednego jak wiesz :D A ta szaro-różowa bluza CUDO, zakochałam się *.*

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com