Makijaż z kosmetykami mySecret. Kredki do brwi, cienie do powiek w kredce, tusz do rzęs oraz rozświetlacze w kredce. | Zbiorowa recenzja.

19:27:00

Witajcie!
Dzisiaj pokażę Wam makijaż wykonany przy pomocy kosmetyków My Secret, które jakiś czas temu zostały wypuszczone do drogerii, a ja z recenzją przychodzę dopiero teraz po pełnym ich przeanalizowaniu. Nie będę zanudzać długim wstępem, więc przejdźmy do rzeczy..


Cały mój makijaż prezentuje się tak:


Kredki do brwi są świetne! Naprawdę je polubiłam, jeden i drugi odcień bardzo przypadł mi do gustu i pasuje. Kredki są dosyć twarde i suche, ale lubię właśnie takie do brwi, nie lubię kiedy jest ona za miękka, niewygodnie jest mi taką pracować. Produkt nie ściera się zbyt szybko i nie utlenia się, więc mamy pewność, że kolorek będzie odpowiedni przez cały dzień.


***

No i tutaj mamy problem. Ogólnie kolorki są przepiękne! Naprawdę. Ale cienie są tak tłuste, że na całej powiece makijaż nimi jest krótkotrwały .. Produkt zaczął mi się zbierać w załamaniach już po upływie nawet nie trzydziestu minut. Nadają się jedynie do nakładania na dolną powiekę lub linię wodną, ale nie na górną. 

***


Tusz za to bardzo przypadł mi do gustu. Podoba mi się efekt jaki uzyskuję dzięki niemu na moich rzęsach. Rozdziela je i delikatnie wydłuża, wszystko wygląda bardzo naturalnie. Testowałam go już wiele razy, dlatego aby przekonać się czy będzie odbijał się pod dolną powieką, ponieważ bardzo tego nie lubię  w tuszach do rzęs. Ten zdał egzamin u mnie! Nie odbił mi się podczas każdej kolejnej próby. Teraz myślę, że będę używać go na co dzień :)


***

Rozświetlacze w kredce, to coś co mnie uwiodło. Beżowy lubię używać pod łuk brwiowy i w wewnętrzny kącik oka, perłowy zaś, używam czasem do rozświetlenia miejsc nad kośćmi policzkowymi i świetnie sprawdza się w tej roli, daje naprawdę subtelny efekt.








You Might Also Like

12 komentarze

  1. Kredki do brwi i rozświetlacz chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba zobaczę te kredki do brwi,tylko pytanie... jaka dla blondynki :D?

    OdpowiedzUsuń
  3. Brązową kredka fajnie wygląda , podoba mi się też tusz, daje delikatny w sumie efekt, ale rzęsy wygladają ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne te kredki! nigdy wczesniej ich nie widziałam! zwróce uwagę przy kolejnej wizycie w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie i profesjonalnie napisany post :) A kredki wydają się całkiem ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ty masz piękne brwi! :))

    Kredki do brwi mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są kredki ;) Zapraszam do mnie : http://ma--ry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kredki do brwi wyglądają kusząco :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Z góry bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż ;) Zaciekawiły mnie te kredki do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozświetlacze w kredce są bardzo interesujące, a ten tusz ma świetną szczoteczkę- spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna Ola i jej idealne brwi ! Cudo mama ! ;* :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com