Naturalne mydło marsylskie Le Chatelard .

18:10:00


Przychodzę do Was z recenzją mydła marsylskiego, które otrzymałam w cudownej paczuszce od drogeria.pl . Zachwycałam się nią tak długo, że hej! Nigdy wcześniej nie otrzymałam tak pięknie zapakowanej paczki! No ale dobra.. skończę już z tym, bo przecież kiedyś mnie w domu, za to ciągłe zachwycanie się, uduszą! :) A więc przejdźmy do konkretów.
Co obiecuje nam producent:
''Francuskie mydło marsylskie Le Chatelard 1802 zostało wyprodukowane według tradycyjnej, rodzinnej receptury praktykowanej od 1802r. na południu Francji, w miejscowości St Auban.
Do stworzenia mydła zostały użyte jedynie roślinne oleje.
Część mydeł jest wzbogacona także wyciągiem z aloesu, mleczkiem pszczelim lub masłem shea.
Posiada bogatą pianę i naturalny intensywny zapach, który długo pozostaje na skórze i unosi się w otoczeniu.
Zostało wyprodukowane ręcznie.  
 - Mydło marsylskie na bazie oleju palmowego i migdałowego, o zapachu irysa i jaśminu.
- Aromatyczny, kwiatowy zapach koi zmysły i sprawia, że kąpiel staje się jeszcze bardziej przyjemna.
- Zawiera 72% olejków roślinnych.
Bez tłuszczów zwierzęcych.
- 99% składników jest pochodzenia naturalnego.
- Jest w 100% biodegradowlane, bezpieczne dla środowiska.
-Zawiera tylko najwyższej jakości składniki.
- Nie testowane na zwierzętach.
- Bez parabenów, konserwantów, PEGów, pochodnych petrochemicznych.
- Zawiera naturalne barwniki i aromaty.  
Właściwości:
pH neutralne dla skóry.
- Bogata, kremowa piana nawilża skórę, pozostawia ją miękką i pachnącą.
Hipoalergiczne.
- Łagodzi podrażnienia, oczyszcza.
- Posiada właściwości bakteriobójcze, antytrądzikowe.  
- Przeznaczone do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry.
- Do pielęgnacji twarzy, rąk i całego ciała.
- Może być wykorzystywane do delikatnego prania, a także przechowywania w szafkach z bielizną lub ubraniami.
- Intensywny naturalny zapach długo pozostaje na skórze i w otoczeniu.
- Wyprodukowane we Francji.  
- Waga: 100 g
- Producent: Le Chatelard 1802
- Rodzaj skóry:
  • Każdy rodzaj skóry
  • Skóra alergiczna
  • Skóra wrażliwa
  • Skóra trądzikowa
  • Skóra dziecięca  
 Skład: SODIUM PALMATE, SODIUM PALM KERNELATE, AQUA, PARFUM, PALMKERNEL ACID, GLYCERIN, SODIUM CHLORIDE, TETRASODIUM ETIDRONATE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, CI 77891+MICA, CI 51319, BENZYL SALICYLATE, HEXYL CINNAMAL, GERANIOL, HYDROXYCITRONELLAL, LINALOOL, HYDROXYISOHEXYL, COUMARIN '' [tekst pochodzi ze strony drogeria.pl]




Moja opinia : 
Zacznę wpierw, że mydełko przyszło tak pięknie zapakowane niczym prezent, iż szkoda był mi otwierać do testów, ale mus to mus i w końcu to zrobiłam :) 

Produkt ma przepiękny zapach, który długo unosi się w łazience po jego użyciu, jest naprawdę intensywny. Świetnie nawilża, oczyszcza i wygładza skórę! Naprawdę. Odświeża i działa kojąco na świeże zaczerwienienia. Jednak po tygodniu użytkowania go, musiałam zaprzestać, ponieważ pomimo tego, że byłam ogromnie zadowolona z efektu nawilżenia, na mojej twarzy pojawił się wysyp krostek trądzikowych i kolejny tydzień się z tego kurowałam. Ale peeling enzymatyczny, ultradźwięki, maseczka kojąca i serum normalizujące wydzielanie sebum pomogło, godzinny zabieg przyniósł efekty :) Mydełka teraz używa moja Mama i bardzo sobie chwali, ma cerę normalną z delikatnymi naczynkami przy nosku, która po użyciu produktu jest mocno nawilżona oraz wygładzona, dzięki czemu lepiej przyswaja krem do twarzy.

Ogólnie pomimo swoich przeżyć z mydełkiem, to polecam, ponieważ osoby z taką cerą jak ma moja Mama, nie powinny mieć żadnych problemów skórnych po użyciu. No a jak wiadomo, cera trądzikowa nie powinna mieć kontaktu z mocno zapachowymi produktami jak to właśnie mydełko, więc do trądzikowej - a ja taką mam, nie polecam stosować ;) Ewentualnie do mycia rączek lub ciała :)







You Might Also Like

4 komentarze

  1. Mam to mydełko w czerwonej wersji, ale oddam mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez mam,ale Jeszcze nie otwieralam,bo mi. Szkoda, tak pięknie zapakowane:-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com