Powróćmy na chwilę w objęcia lata z lakierami Sensique.

16:33:00








Dzisiaj przychodzę do Was jeszcze z letnimi kolorkami lakierów od Sensique, których zdjęcia odnalazłam dopiero dzisiaj na swoim laptopie. Gapa ze mnie ale cóż :) Nie będę a wiele rozpisywać się osobno na temat każdego z lakierów, ponieważ każdy spisuje się tak samo. Przejdźmy w takim razie do konkretów.

Lakiery Sensique uwielbiam od dawna, ale to już wiecie. Nigdy się na nich nie zawiodłam i powiem Wam, że na tej małej serii również. Najbardziej do gustu przypadł mi ten minionkowy kolorek, ponieważ nie jest to typowa żółć, a taka z ciepłymi tonami. Jednak on właśnie jako jedyny słabo kryje i najlepiej wpierw nałożyć pod niego białą bazę. Reszta kolorków jest dosyć mocno kryjąca. Świetnie się rozprowadzają. Schną w dobrym tempie. Łatwo się zmywają, jedynie żółty i czerwony odrobinę barwią przy zmywaniu, ale nie jest to jakaś wielka tragedia. Myślę, że każda znajdzie wśród tej małej gromadki, kolorek, który polubi :) 


























 

  

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ten żółty lakier mi się spodobał :) I oczywiście czerwień - jest przepiękna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne kolorki! Takie żywe i ten ostatni jest wspaniały <33


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym kupić wszystkie odcienie, bo każdy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się miałam rozwodzić w swych zachwytach nad niebieskim mani, ale później się tak przyjrzałam, że brąz z żółtymi kropeczkami również wygląda dość oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czym czyscisz skorki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj maluję pazurki tak żeby nie zalać skórek, ale jak już mi się to zdarzy, to sięgam po jakiś pędzelek do paznokci, moczę go w zmywaczu i takim pędzelkiem czyszczę zalaną skórkę :)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com