Zapachy inspirowane światowymi markami : perfumeria Neness.pl

19:51:00


Perfumeria Neness.pl , to sklep internetowy, który ma w swojej ofercie mnóstwo zapachów inspirowanych oryginalnymi perfumami typu : Gucci, Armani, Dior, Hugo Boss oraz wiele innych. Jeżeli jesteście ciekawe czy perfumy inspirowane znanymi markami są równie trwałe i czy są rzeczywiście identyczne, to zapraszam do dalszej części. Dodam jeszcze, że każdy z perfum testowałam bezpośrednio na sobie, ale dodatkowo na różnych materiałach aby sprawdzić czy wytrzymają również kilka dni, a nie tylko parę godzin.


Perfumiki przychodzą do nas zapakowane w tekturowe pudełeczka, które skrywają w sobie flakoniki o pojemności 22 ml. Na każdym z opakowań znajduje się logo perfumerii, numerek zapachu oraz skład chemiczny. Za 22 ml płacimy tylko 12 zł, więc nie jest drogo, ponieważ perfumy są naprawdę dobrej jakości i śmiało możemy je komuś sprezentować. Z taką pojemnością są one wygodne w noszeniu ze sobą w torebce - nie musimy dźwigać ze sobą dużych fakonów ;) 



010 - zapach inspirowany Armani Mania 
Jeśli jesteś kobietą nowoczesną, aktywną, pełną pasji, 

ceniącą wszystko, co niezwykłe i indywidualne, koniecznie musisz ją mieć.
Florystyczna kompozycja z akordami drewna na bazie marokańskich liści laurowych, prowansalskiego irysa i śródziemnomorskiej magnolii, podkreślony różowym pieprzem.
Nuta zapachowa: korzenna
Kategoria zapachu: intensywnie świeży


Zapach zamówiłam z ciekawości, ponieważ z opisu wydawał się być ciekawy i naprawdę godny uwagi. No niestety dla mnie okazał się być za mocy, ale jest naprawdę piękny. Polecałabym go głównie dojrzałym kobietom, ponieważ dla młodszych kobietek jest raczej za ciężki ;) No chyba, że lubią takie intensywne zapachy :) Co do zapachu, to nie mogę powiedzieć czy przypomina on oryginał, a to dlatego, iż nie miałam jeszcze okazji aby się z nim "zapoznać", ale mogę powiedzieć, że utrzymuje się naprawdę długo- nawet do kilku dni.


***

022 - zapach inspirowany Hugo Boss XX
Kompozycja niezwykle nowoczesna i zmysłowa, odzwierciedla zasady współczesnych związków. Dominuje w nich rywalizacja, pożądanie, wrażliwość i partnerstwo. Drzewno-kwiatowy zapach podkreśla kobiecą niezależność.
Typ: Kwiatowo-drzewnyNuty zapchowe: liczi, mandarynka, pomarańcza, ryż basmati, jaśmin, róża, drzewo sandałowe, ambra, piżmo.

Z zapachem HB XX miałam już styczność i bardzo mi się spodobał, chciałam, więc spróbować czy ten inspirowanym nim będzie identyczny i czy będzie się równie długo utrzymywał. Otóż zapach jest praktycznie taki sam! Jest jednak dosyć mocny, ale mniej niż Armani Mania i śmiało może go używać każda kobieta, przede wszystkim pewna siebie kobieta :) Również utrzymuje się do kilku dni.


***

039 - zapach inspirowany Calvin Klein IN2U

Propozycja dla dwudziestoparolatków, wychowanych w dobie kultury SMS,
internetu, blogów i skrótowej nowomowy. Zapach dla Niej otwiera się wybuchem różowego grejpfruta,
po czym przechodzi w apetyczną miodową orchideę.
Typ: owocowy
Nuta zapachowa: czerwona porzeczka, bergamotka, różowy grejfrut, słodka orchidea, biały kaktus, cedr, ambra, wanili


IN2U, z tym zapachem miała styczność chyba większość z kobiet. Bardzo mi się spodobał kiedy pierwszy raz miałam okazję poczuć ten perfum. Jest bardzo delikatny i pociągający! A zarazem potrafi się utrzymywać bardzo długo. Dlatego też wybrałam właśnie jego zamiennik aby sprawdzić czy jest równie dobry. Powiem Wam, że do złudzenia przypomina oryginał, ale ma w sobie jednak coś co sprawia, że jest bardziej intensywny, mocniejszy. Śmiało może używać go każda kobieta. Trzyma się 2-3 dni.


***

055 - zapach inspirowany Gucci Envy me 2

Zapach jest seksowny, uwodzicielski, któremu trudno się oprzeć. Świeża kompozycja została wzbogacona zielonymi nutami olejku pomarańczy i liści magnolii. Cudowny letni aromat dla miejskich uwodzicielek.
Typ: kwiatowo- zielony
Nuta zapachowa: magnolia, róża, zielone jabłko, lilia, patchouli, wanilia, drzewo sandałowe.


Z zapachem Envy me 2 tak naprawdę nie miałam styczności i nie mogę porównać czy ten inspirowany nim jest identyczny czy chociażby odrobinę podobny. Perfum jest bardzo delikatny a przy tym naprawdę seksowny! Ma w sobie to "coś". Idealny na wiosnę/lato, dla każdej kobiety. Jednak nie utrzymuje się tak długo jak poprzednicy, maksymalnie 1-2 dni.


***

154 - zapach inspirowany Calvin Klein Euphoria Endless

Kompozycja rozpoczyna się lekkim muśnięciem kwiatu wiśni, odświeżonym mandarynką i bergamotką. Pastelowa róża i fiołek tworzą fantazyjne serce, prowadzące ku subtelnej i zmysłowej bazie z bambusa, drzewa sandałowego i piżma.

Kategoria: kwiatowo - owocowa


Na koniec został zapach, który wielbię od bardzo dawna! Euphoria Endless , to mój zapach "idealny", lekki ale przy okazji zmysłowy, któremu ciężko jest się oprzeć. W związku z tym, że jest to mój uwielbiony zapach, wybrałam jego odpowiednik aby sprawdzić czy rzeczywiście odzwierciedla oryginał. Czy tak się też stało? TAK! Zapach jest identyczny, niczym nie odbiega od oryginału, jest tak samo delikatny, zmysłowy oraz długotrwały! Na szalu trzyma mi już podajże piąty dzień i nadal pachnie tak samo jak pierwszego czy drugiego dnia noszenia go na szaliku! Jestem nim oczarowana! 














You Might Also Like

2 komentarze

  1. Miałam od nich perfumki i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Calvin Klein IN2U muszę kupić :)

    Ciekawe propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com