Zaprojektuj własne i niepowtarzalne etui na telefon! | funnycase.pl

00:59:00


Witajcie!
Lubię często zmieniać "wdzianka" swojej Lumii, najlepiej jeżeli są one utrzymane w stylu boho. Ostatnio miałam z moim ulubionym motywem łapacza snów. Nadarzyła się okazja i w ramach współpracy z Funnycase.pl , mogłam stworzyć dwa nowe case'y. Czy jestem zadowolona z jakości? Jeżeli jesteście ciekawi, to zapraszam dalej.



Korzystając ze strony sklepu funnycase.pl, możemy zaprojektować własne etui na telefon. Mamy możliwość wyboru przeźroczystego, białego oraz etui z klapką. Sklep ma przygotowane swoje grafiki w propozycjach projektu, z których możemy skorzystać przy tworzeniu lub możemy wgrać własną grafikę.


Projektując swoje case'y, wybrałam dwie grafiki z kategorii 'boho'. One najbardziej przypadły mi do gustu i wcale długo nie zastanawiałam się nad ich wyborem. No i oczywiście wybrałam gumy w kolorze biały, ponieważ moja Lumia jest biała i chciałam aby wszystko razem świetnie współgrało. 


Czy jestem zadowolona z jakości? Oczywiście, że tak! Grafika jest tak pięknie wykonana, że nic nie powinno spowodować, iż zacznie ona się ścierać. Samo etui jest tak idealnie dopasowane do kształtów telefonu, że byłam w głębokim szoku i tak się cieszyłam! I według mojej skromnej osoby, gadżet w cenie 27zł, jest jej wart. Jestem ogromnie zadowolona i polecam projektowanie własnych pokrowców na telefon.















You Might Also Like

10 komentarze

  1. fajne ;) niedługo chyba się w to etui zaopatrzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne etui! :) Ta z czaszką mi się najbardziej podoba :3


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy więcej od nich etui. Nie wiem, może akurat źle trafiłam, ale wciąż śmierdziało, na dodatek farba zeszła po dwóch tygodniach, a nawet nie miałam go na telefonie (przez ten okropny zapach!) Tak więc ja podziękuję na przyszłość :)

    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądają, bardzo podoba mi się ta z czaszką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rozwiązanie :) Ja jednak pozostaję wierna gotowym case'om z eBay :) Nawet dzisiaj przeglądałam co tam ciekawego jest ''na topie'' :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie personalizowane gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne etui, jednak ja wolę moje Dot View :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to z różą jest piękne<3
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej fajne ! A miałam nic nie kupować i widzisz zmuszasz mnie do zakupów :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com