ZILABOX Cinderella | Paczka od drogeria.pl

13:49:00

 Witajcie!

Już normalnie dostaję szału z tym blogiem! Wszystkie posty dodają mi się normalnie ale od wtorku próbuję dodać wpis z paczką od drogeria.pl i jako jedyny nie chce mi się dobrze wgrać, tak jak powinien być! Robię już chyba z szóste podejście do publikacji. I kolejny raz piszę cały tekst od początku! Dzisiaj zrobiłam nawet nowe zdjęcia ZILABOX'u CINDERELLA i pazurków z lakierami. W paczce "niespodziance" dostałam box lakierów do  paznokci, kubek, chusteczki nawilżane, dwa mydełka, długopis oraz coś słodkiego. Dzisiaj będzie recenzja lakierów.

 Cały zestaw lakierów jest zapakowany w świetne, metalowe pudełko, które możemy używać do przechowywania różnych drobiazgów. Box nadaje się na prezent, ponieważ wszystko prezentuje się bardzo elegancko i niebanalnie.
 W jego wnętrzu znajdziemy trzy lakiery, których kolory są zachowane w takich "baśniowych" odcieniach. Oczywiście przypadły mi one do gustu, bo przecież uwielbiam różne niebieskości i fiolety na pazurkach.
Lakiery użyłam już w dniu ich otrzymania-czyli w piątek, nie mogłam się po prostu oprzeć! Zdjęcia robiłam dzisiaj na szybko jak już wspomniałam wyżej, możecie zauważyć, że przez te parę dni noszenia lakierów na paznokciach, nie ma żadnych otarć ani też odpryśnięć, a pojawił się po prostu odrost. Mam do teraz produkty na pazurkach i nic się z nimi nie dzieje, a robię w domu wiele różnych rzeczy. Mogę śmiało stwierdzić, że lakiery są naprawdę dobrej jakości. Schły dosyć szybko i łatwo się rozprowadzały po płytce paznokcia. Polecam z całego serduszka! Są godne poświecenia im uwagi :)




Chciałam Wam pokazać również kubek, który otrzymałam i już przywłaszczyła go sobie moja mama ;)



Zapraszam również na stronę sklepu drogeria.pl, w celu dokładnego zapoznania się z ofertą asortymentową.

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Cudowny zestaw lakierów dostałaś, a ten kubeczek też mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kolory! Bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kolory, ja dostałam dwa boxy jeden w odcieniu niebieskim drugi nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory :-) kubek ładny :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne kolory ! <3


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie moje kolory lakierów, uwielbiam fiolet na paznokciach i takie połączenie wygląda przepięknie! Kubek też ekstra, nie dziwię się że został już przygarnięty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie te kolorki wyglądają w połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tej marce lakierów. Piękne kolory.

    Zapraszam na rozdanie.: lakiery też są.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com