BangGood.com | Przegląd pędzli do makijażu : Real Techniques, Chińskie puchacze.

00:59:00



Dzisiaj mam dla Was mały przegląd pędzli do makijażu, tym razem z innego sklepu internetowego : Banggood.com . W sklepie oczywiście oprócz pędzli, które Wam zaprezentuję poniżej, znajduje się ogrom innych produktów, od elektroniki po ubrania, kosmetyki, biżuterię, dodatki i wiele innych. Także każdy znajdzie tam coś co go zainteresuje i może skusi się na zakup :)
Ja jednak głównie skupiłam się na twarzy, a głównie przyrządów, które są niezbędne do jej pomalowania wymodelowania.


Byłabym bardzo wdzięczna za poklikanie w linki do pędzli :)



6pcs Makeup Brush Set                                              3pcs Makeup Brush Set

4pcs Makeup Brush                           10Pcs Black Synthetic Makeup Tool





You Might Also Like

5 komentarze

  1. Jak mi się marzą takie pędzle! Poklikałam Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym pędzle! Ciagle jestem na etapie szukania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pędzle ;) Mi się marzą te czarne ze złotymi elementami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam ostatnio czarno-złote od polskiego sprzedawcy na allegro za ok 38 zł i bardzo je sobie chwalę ☺

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com