Chusteczki odświeżające, mydełko - DROGERIA.PL

00:37:00



    Dzisiaj mam dla Was kilka słów o firmowym mydełku oraz chusteczkach nawilżających sklepu drogeria.pl . Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze mam przy sobie, w torebce, chusteczki odświeżające. Lubię sobie wytrzeć w nie rączki, gdy na przykład gdzieś coś przed chwilą zjadłam, albo po prostu czuję, że jest na nich coś-zanieczyszczenia po dotykaniu jakiś przedmiotów, zeszytu, długopisu, pieniążków- muszę mieć po prostu czyste dłonie :)

Mydełka-te tradycyjne, zazwyczaj nie mają u mnie racji bytu, ponieważ używam ich sporadycznie, do mycia rąk, ale nie zawsze, gdyż wolę te w płynie- lepiej nawilżają ;) Czy polubiłam się jednak z żółtym mydełkiem drogeria.pl ? Przekonacie się w dalszej części.




      Mydełko było pięknie zapakowane, że aż żal było je otwierać i używać :) Zawsze tak mam jeżeli coś jest pięknie zapakowane. Jest ono cytrynowo-glicerynowe(?), dokładnie nie wiem, ponieważ nigdzie nie mogłam znaleźć o nim informacji na stronie sklepu. 
Produktu używam do mycia twarzy i powiem Wam, że o dziwo to maleństwo sprawdza się u mnie lepiej niż poprzednik(mydełko marsylskie) . Może nie nawilża buźki, ale nie czuję "ściągania" i świetnie niweluje moje krostki trądzikowe! Jestem z tego powodu ogromnie zadowolona! Oprócz tego, iż używam go do twarzy, to jeszcze używam do mycia pędzli do makijażu i również są świetnie oczyszczone :)
Polecam :)




INFORMACJA OD PRODUCENTA:
Chusteczki odświeżające Drogeria.pl 15 sztuk idealne do torebki.
  • Nasączane chusteczki odświeżające w małym, poręcznym opakowaniu, zawsze z Tobą!
  • Sprawdzą się zarówno w podróżnej walizce jak i w codziennej torebce, zawsze kiedy masz ochotę się odświeżyć.
Moja opinia:
Z chusteczek również jestem zadowolona, ponieważ po ich użyciu nie czuję na dłoniach lepkości, którą odczuwałam przy większości tego typu produktach. Mają dosyć intensywny zapach, ale nie jest on drażniący, przypomina mi zapach jakiegoś męskiego perfum, ale nie mogę skojarzyć jakiego ;) 
Ogólnie polecam :) Dobrze jest mieć je gdzieś przy sobie :)





You Might Also Like

5 komentarze

  1. Miałam mydełko od drogeria.pl i podarowałam mamie, bo ona jest fanką mydełek w kostkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
      Z góry baaaardzo dziękuję ;*

      Usuń
  2. cieszymy się, że chusteczki i mydełko się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mydełek w kostkach nie lubię i chusteczek w sumie też rzadko używam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rzadko używam takich chusteczek, kiedyś miałam opakowanie w torebce i nosiłam tak długo, aż wyschły :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com