Eyebrow stylist set | KOBO Professional

21:44:00


Witajcie!
W ten przed wigilijny dzień, przychodzę do Was z recenzją paletki cieni do brwi firmy KOBO Professional. Podkreślone brwi to u mnie podstawa, nawet w delikatny makijażu lubię kiedy są one odrobinkę podrasowane jakimś produktem. Cieni używam właśnie ze względu na to, że one dają naprawdę naturalny efekt na brwiach. Czy z setu od KOBO jestem zadowolona ? Przekonacie się w dalszej części :) 



W paletce znajdziemy trzy cienie. Jeden jest rozświetlaczem, który nanosimy pod łuk brwiowy, a dwa są w odcieniach brązu - jasnego chłodnego oraz ciemnego ciepłego. 
Ja do podkreślania brwi używam tego jaśniejszego, ponieważ daje naprawdę naturalny i delikatny efekt. Utrzymuje się przez cały dzień. Świetnie sprawdza się również nakładany na mokro, wtedy też kolor jest bardziej intensywny. 
Paletka jest dodatkowo wyposażona w skośnie ścięty pędzelek a na drugim końcu aplikator do nakładania rozświetlającego cienia oraz lusterko. Niestety pędzelek nie jest zbyt idealny, ponieważ jego włosie jest zbyt długie i miękkie a ja wolę raczej jak pędzelek do brwi jest nieco sztywny, dlatego też nakładam te cienie swoim skośnym pędzelkiem z Essence ;) 
Jak dla mnie cienie są naprawdę godne polecenia! :)

Zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia Kochani! :*








You Might Also Like

10 komentarze

  1. Zdecydowanie moje kolorki ! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ostatnio zastanawiałam się nad ich zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy zestaw ;) może go kupię jak skończę od Pierre rene :D Wesołych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam zestaw na żywo, mocno mnie kusi - ale na razie jestem bardzo zadowolona z Catrice Eyebrow Set i nie szukam niczego nowego :)

    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od jakiegoś czasu używam paletki do brwi z Pierre Rene i również jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne kolory, co powiesz na wspolna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa paletka! ja używam cieni do powiek do podkreślenia brwi;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ja cały czas używam kredki z catrice i nie zamienię jej tak szybko :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com