IBD uv gel | Born Pretty Store

15:48:00


Żele, żele, żele ... to one ostatnio królują w moim domku i na dłoniach moich oraz klientek. Również przetestowałam ich już sporo przez ten krótki czas, krótki, ponieważ pazurkami żelowymi zajmuję się od końca sierpnia tego roku. Nie ukończyłam żadnych kursów, wszystkiego nauczyłam się sama i myślę, że jak na samouka, nawet dobrze mi idzie :) Wracając do żelu, tym razem postanowiłam przetestować jeden z tych, które oferuje nam sklep BPS.



Produkt ma świetną konsystencję, ponieważ jest średniogęsty, a ja takie lubię. Można nim ładnie popracować i nie spływa z pazurka, tipsa czy też formy. Można powiedzieć, że dogadałam się z nim bez jakichkolwiek problemów :) Od pierwszego umoczenia w nim pędzelka, bardzo przypadł mi do gustu. 
Osoby, które stawiają swoje pierwsze kroki w metodzie żelowej i uczą się jej same, to mogą śmiało zainwestować w ten żel i na nim ćwiczyć i udoskonalać swoje umiejętności, a w późniejszym czasie już mogą przerzucić się na naprawdę wysokiej jakości produkty ;)

Żel znajdziecie TUTAJ  na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Regularna cena żelu to 6.24$, ale BPS często ma promocje, więc można go kupić tajniej, jak i również skorzystać z mojego kodu, który daje Wam 10% zniżki na produkty w regularnej cenie.




Na koniec chciałabym wspomnieć o tym, że możecie skorzystać z kodu FKSQ10, daje Wam 10% rabatu na produkty w cenie regularnej na stronie sklepu BORN PRETTY STORE . Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. Jeżeli chcecie zobaczyć również inne produkty do zdobień, to zapraszam TUTAJ- nail art .




You Might Also Like

0 komentarze

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com