Makijaż z kosmetykami KOBO Professional.

13:50:00


Tym razem mam dla Was makijaż z kosmetykami Kobo i ich recenzją. Produkty zostały wprowadzone tak dawno, że nawet nie pamiętam już kiedy, a wpis o nich pojawił się dopiero teraz, ponieważ chciałam je konkretnie przetestować i napisać odpowiednio jak się sprawdzają.


Eyebrow colour - cienie do brwi.

Cieni do brwi są cztery kolorki, więc nie będzie, moim zdaniem, problemu z doborem odpowiedniego dla siebie. 
Produkt nakłada się bezproblemowo i nie osypuje się. Jeżeli będziemy nakładać na mokro to kolor będzie bardziej głęboki. Nie utlenia się w ciągu dnia, jedynie delikatnie zmazuje jeżeli dotkniemy palcem. Niemniej jednak bardzo lubię te cienie, a w zasadzie jeden cień 302 ASH, który idealnie wpasował się w kolor moich włosków brwi i jestem z niego zadowolona. 




 Perełki rozświetlające i brązujące.


Perełki polubiłam od pierwszego użycia. Jedne i drugie dają naprawdę naturalny efekt na buźce. Rozświetlające nadają subtelny połysk naszej cerze, a brązujące idealnie konturują twarz. Nie są one "nachalne" i można stopniować ich efekt, od naprawdę delikatnego do mocnego, wieczorowego. Nie osypują się podczas aplikacji i nie utleniają w ciągu dnia, ładnie trzymają przez cały czas noszenia makijażu. 



Fashion eye shadow  - cienie do powiek


Cienie pięknie wyglądają tylko w opakowaniu, które jest naprawdę eleganckie i łatwe w użyciu. Na powiece czy też na ręce, niestety tracą swój pigment i są nieco bledsze. Może to i daje bardziej naturalny efekt, ale jeżeli cienie przed użyciem prezentują się obiecująco, to lepiej żeby w praktyce również takie się okazały, prawda? Niektóre z nich potrafią się osypywać podczas aplikacji. No ale oczywiście mają też swoje małe plusy - są trwałe, a bynajmniej u mnie świetnie się trzymają.








You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ładny makijaż, ja z Kobo kupiłam ostatnio bibułki matujące i właściwie to jedyne co mam z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Kobo :) ma dobre kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne rozświetlenie. Jestem na TAK! Kobo kusi :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com