Produkty do stylizacji paznokci | ALLEPAZNOKCIE.PL

14:25:00

W dzisiejszym poście pokażę Wam stylizacje, które stworzyłam przy użyciu produktów internetowej hurtowni paznokciowej - AllePaznokcie.pl . Nie ukrywam, że bardzo polubiłam produkty AP do stylizacji metodą żelową. U mnie zawsze sprawdzają się świetnie.

 EASY OFF GEL BAZA | SUPREME COLORGELS

Easy off gal baza - żel przeźroczysty, którym możemy utwardzić naszą naturalną płytkę paznokcia, użyć go jako bazy pod żel budujący nasz paznokieć. Produkt możemy usunąć za pomocą acetonu, tak jak hybrydę, ponieważ posiada właściwości, które rozpuszczają się pod wpływem płynu. Lubię używać go właśnie do utwardzania naturalnej płytki, ale w zdobieniu poniżej użyłam go jako bazy pod żel budujący.

Supreme colorgels - żel kolorowy, który nie wymaga przemywania cleaner'em . Pracowało mi się nim naprawdę świetnie! Nie spływa z pazurków pomimo swej rzadkiej konsystencji i kryje idealnie. Klientkom się podoba :)


EXCLUSIVE LINE GEL | WET LOOK GEL

Exclusive line gel - żel budujący, bardzo gęsty! Świetnie nadaje się do budowania krzywej C i sprawdza się w swej roli. Nie posiada w składzie kwasów, przez co klientki o delikatnej płytce paznokcia, nie będą odczuwały często goszczącego pieczenia podczas utwardzania żelu w lampie. 

Wet look gel - żel kolorowy, nie wymaga przemywania cleaner'em, pięknie się błyszczy nawet bez preparatu nawierzchniowego. Również jak jego poprzednik - nie spływa z płytki paznokcia pomimo swej rzadkiej konsystencji i świetnie kryje. 



UV POLISH GEL

Lakiery hybrydowe goszczą u mnie naprawdę rzadko, ponieważ osobiście wolę żele kolorowe zamiast lakierożeli, tak samo klientki zawsze pytają się o żele a nie hybrydy. Jednak niedługo pewnie powiększę swój asortyment o hybrydy :) 
Lakiery UV z AP, są nawet dobrej jakości. Osobiście hybrydy używam do robienia swoich pazurków u stóp. 
Produkty fajnie się sprawdzają i dosyć długo u mnie utrzymują. Jedynym minusem to jest ich ściąganie się z końcówki paznokcia jeszcze przed włożeniem dłoni do lampy, ale druga warstwa już w miarę ratuje sytuację. Czarnej hybrydy używam do robienia wzorków( te na żelach kolorowych) :) A czerwoną zażyczyła sobie ostatnio jedna z klientek :) 










You Might Also Like

9 komentarze

  1. Znam te lakiery hybrydowe :) również, je bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja odwrotnie, wolę hybrydy niż żele, chociaż przyznam że te prezentowane przez Ciebie pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za żelami ;/ a produkty z tej firmy wg mnie są słabej jakości ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wolę żele z firmy silcare :) x

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdobienia są fenomenalne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiły mnie te żele :) Śliczne zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com